13/12/2016

Flordemayo Aloevera sal de bano jūros druska voniai


Labas rytas, mieli skaitytojai. OMG, kokia sunki buvo mano vakar diena. Žinot, aš vakar galvojau apie nerimą. Paskutiniu metu prisikūriau sau visokių nesąmonių, dėl kurių dabar tenka pergyventi. Šiais metais įgyvendinau kelis savo tikslus, bet dabar galvoju kaip viskas pasiseks? Ar viskas bus gerai? Kaip pritapsiu naujoje vietoje? Ir panašiai. Galiausiai vakar dar nuėjau į burnos higieną, blemba kokia tai baisi procedura. Man padarė tik pusę, išvalė apatinius dantis. Ir tai su nuskausminimu. Švaistėsi su tuo švirkštu aplink mane vakar, o manęs čiut neištiko koma.Ir dabar toks žiaurus jausmas, apatiniai dantys švarūs, viršui jovalas ;D Na, baisios tos dantų procedūros man, nieko negaliu su savimi padaryti. Bet einu ir tvarkausi. Nes jei nesitvarkysiu, žinau, kad bus blogiau. Žodžiu, kritinėmis dienomis kai apninka nerimas, aš einu į vonią. Vakar grįžau, parsitempiau saldainių MOAMI, kuriuos labai mėgstu, pasiėmiau mandarinų, mėgstamų macaroonsų parnešė vyras, ir nuėjau į vonią. Vonia neatsiejama nuo vonios druskos, kadangi turiu problemų su nugara, man kažkada patarė, jog geriausia prisipilti druskos į vonią, ir taip nemažai. O šiandien noriu papasakoti apie vieną labai patinkanti produktą, atrodo, ar gali būti išskirtinė vonios druska? Taip, gali.




Kiekis: 700 g;
Kur pirkti: Maximoje


sodium chloride (druska), aloe barbadensis leaf juice (Tikrojo alavijo lapų sultys - sultys, spaudžiamos iš alavijo, drėkiklis, ramina, suteikia gaivinamąjį poveikį, kvepalų ingredientas), urea (šlapalas - drėkiklis, pasižymi priešuždegiminiu poveikiu, saugo ramina, kondicionuoja odą), parfum, glycerin (Glicerinas, minkštiklis identiškas odai), aqua (vanduo), benzophenone-1 (uv filtras), Cl 47000, Cl 42090 (kosmetiniai dažikliai).


Šią vonios druską pirkau Maximoje per grožio mugę. Atkreipiau dėmesį į matinę tvirtą pakuotę, kuri atrodė kokybiška, todėl pamaniau, kad ir produktas viduje toks bus. Ir iš esmės nesuklydau. Tiesa, nerandu niekur aprašymo, taip pat pilnos kainos nepamenu, bet aš apie kelis eurus mokėjau.

Vonios druska žalsvos spalvos, labai greitai įbėrus į vonią nudažo vandenį, pasklinda gaivus ir atpaladuojantis aromatas. Jis labai stiprus, bet nėra cheminis. Vonios vanduo būna ryškiai žalias, bet džiugu tai, kad vonios nedažo. Taip jau nutiko, kad turiu kitą druską, didesnį kiekį, irgi aloe vera, ir ten dažo vonią kaip velnias! Išsišveiti vonią prieš maudynes ir po, na ne kažką.

Tik sakyčiau, kad kiekis man mažokas, vertinant kainą, kuri nėra jau tokia maža, Bet sudėtis tikrai nebloga. Man tikrai patinka ši druska, svarbiausia, kad pagulėjus vonioje tikrai jaučiuosi atsipalaidavusi ir pailsėjusi, atgavusi jėgas. Teisybę žmonės sako, kad rytas geresnis už vakarą, vakare pailsėjus, ryte galima kibti į darbus...


No comments:

Post a Comment