04/12/2016

Grožio gidas, patarimai, kurie padės turėti gražią odą


Esu žmogus, nuolat kenčiantis nuo spuogų, paauglystėje iš vis buvo labai prastai, bet laikui bėgant aš išmokau tvarkytis su savo oda. Jei tik būčiau žinojusi šiuos kelis dalykus, būčiau daug mažiau kentėjusi dėl spuogų... Vaikystėje aš juos spaudydavau, ko pasekoje aš turiu baisiai atrodančią kaktą. Todėl jaučiu didelę pareigą viską susisteminti, labai noriu, kad kuo mažiau žmonių kentėtų dėl prasto odos būklės.



Vienas labai svarbus patarimas, kurį galite pradėti taikyti jau dabar, tai kuo mažiau liesti veidą. Aš nešioju akinius, ir jei pastebėjote, mano nuotraukose, toje vietoje kur pasitaisau juos, pas mane beveik visuomet yra dėmelė. Taigi, o vaikystėje labai dažnai liečiau veidą. Bet juk logiška, kad nuo rankų visos bakterijos persiduoda ant jo. Dar viena priežastis liesti veidą buvo kirpčiai. Kirpčiai iš esmės man dabar yra baisus dalykas, jei nori turėt gražius, turi daug vargti, o ir taisytis visada buvau įpratusi. Spėkit, kodėl mano kakta buvo pastoviai beriama pūlingų spuogų? Ar tai sutapimas, kad kai tik atsiauginau kirpčius aš nebemačiau nei vieno pūlingo spuogo ant savo kaktos? Ne, žinoma ne. 


Labai svarbus etapas yra veido plovimas. Apie prausiklius mes pašnekėsime vėliau, o dabar noriu aptarti prausimosi įrankius. Aš vengiu su pirštais prausti savo veidą, mes tik pabrūžinam ir nieko nenuplauname. Šiandien ryte kaip tik pažeidžiau šį punktą, ir OMG, išbėrė iškarto :( Naudoju Konjak kempinėle, identiška kaip nuotraukoje. Konjak kempinių būna įvairių dydžių, veidui ir kūnui, skirtingams odos tipams. Jos sukietėja nenaudojamos, kai suvilgau vandeniu išsipučia dvigubai. Turi siūlą, todėl labai patogu pakabinti, aš pakabinu ant tos rankenėlės kuri perjungia dušus. 

Apie ankščiau naudotą Konjak kempinę esu pasakojusi bloge:


Patikėkite, buvau šokiruota, kai pirmą kartą nusiprausiau veidą su šiuo Rival de loop veido aparatu. Kiek makiažo likučių buvo ant šepetėlio! O dar kiek bakterijų, kurių nematome... Bet aparato nenaudoju kas dieną, mat mechaniškai valant odą galime ją pažeisti, svajoju apie kitą priemonę, nes faktas, kad be veido valymo aparatų jau nebegaliu gyventi.

Kai ištekėjau ir išsikrausčiau iš tėvų namų, pati tapau atsakinga už rankšluosčių keitimą. Ačiū Dievui. Žinoma, kad turiu atskirą rankšluostį veidui, kurio nenaudoju kūnui ir kurio nenaudoja mano vyras. Keičiu bent kartą per savaitę. Jei reikia ir dažniau. Tik nusišluostau veidą nebe itin geros būklės rankšluosčių, iškart atsiranda keli spuogai. Dar geriau yra naudoti popierinius rankšluoščius ar nosines. Kai tik turėsiu lentinėlę kur juos pasidėti, taip ir darysiu :) 






Jei matėte tą vaizdelį Facebook, kur moteris nusiima makiažo kaukę, tai čia ir aš, nes pas mane makiažo sluoksnis būna ne ką mažesnis... Bet, ką jau supratau, tai labai svarbu veido neliesti pirštais net aplikuojant makiažą. Prisipirkau krūvą kinietiškų šepetėlių, kas dieną makiažo pagrindą dengiu su švariu šepetėliu. Turiu tiek, kad užtektų visai savaitei, ir ginkdieve nenaudoju to paties antrą kartą.


Kiekvieną sekmadienį plaunu savo makiažo priemones. Kuo švariau juos išplaunu, tuo mano veido oda laimingesnė. Šepetėlius dedu ant rankšluosčio "žemyn galva".


Svarbu paminėti, kad makiažą valau miceliniu vandeniu. Bet tik veido makiažą, akių makiažui naudoju specialius akių makiažo valiklius. Nesuprantu, kas sugalvojo, kad micelinis tinkamas akių makiažui valyti? Man nuo jo baisiai traiškanodavo akys... Po to, kai nusivalau makiažą, einu plauti su jau aprašyta Konjak kempine, arba aparatu. Tuomet šveičiu pagal poreikį, bet ne kas dieną. Būtinai naudoju toniką, kad nepažeisčiau savo odos barjero. Svarbu ir tai, koks Jūsų veido kreimo aplikavimo būdas. Idealu, jei tai higieniška pompa, pipetė ar dozatorius. Jei tai indelis, geriau kabinti ne pirštais, o mentele. Jokių pirštų ir aš tikiu, kad Jūsų veido odos būklė pagerės. Žinoma, palepinu veidą ir kaukėmis bei serumais.

Mano veido oda mišri, žandai normalūs, kakta ir nosis labai riebaluojasi, o smakras riebaluojasi mažiau. Esu iškentusi vizitus pas dermatologus, ginekologus (ačiū Dievui, hormonų negėriau), antibiotikus. O jei būčiau žinojusi šiuos dalykus kuriuos žinau dabar, to nebūtų prireikę.

No comments:

Post a Comment