06/12/2016

Konkursas nr.1 konkursas nr.2


Štai toks šelmiškas pavadinimas skelbia, jog tai bus įrašas apie konkursus :) Mano tinklaraščio Facebook paskyroje vyksta konkursas, kuris baigsis šiandien, ryt skelbsiu nugalėtoją. O ryt vakare, skelbsiu konkursą Instagram paskyroje. Su Instagrama man susidraugauti sekasi sunkai, bet tikiu, kad vieną dieną pavyks. Konkursai tai puikus būdas atsidėkoti esamiems ir būsimiems skaitytojams, taip manau aš, nesvarbu kas bamba pašonėje :) Todėl kviečiu prisijungti. Beje, noriu padėkoti savo nuolatinėms Facebook laikintojoms, žinokite, tikrai pastebiu, kad tie patys veidai palaikina, na labai malonu iš ties. Ačiū Jums, kad įvertinate, aš suprantu, kad ir paspausti patinka reikia noro, juk ne ant visko spaudinėjame :) Štai toks keistokas vakarinis įrašas gavosi, ar ir Jus vakarais kartais užklumpa nerealus galvos skausmas? Šiandien man kaip tik toks vakaras, nors norėjau rašyti apžvalgą, bet ji palauks rytojaus, Aš einu kovoti su migrena. Ps. Gal turit kokių gerų receptų nuo jos? Lauksiu Jūsų žinučių ir komentarų Facebooke. Uf. Gero vakaro ir jokio galvos skausmo!

No comments:

Post a Comment