27/12/2016

Loreal COLOR RICHE GOLD OBSESSION COLLECTION EXCLUSIVE


Labas vakaras, mieli skaitytojai. Pagaliau grįžtu po švenčių, jau net pradėjo griaužti sąžinė. Mano Kalėdos visai ne ramios ir ne namie, visas tris dienas buvom svečiuose, jie tikrai nebūtų supratę, jei pas juos bloginčiau, o ir šiaip norėjau atitrūkti. Bet, trijų dienų šventimo man tikrai perdaug, realiai jau trečią dieną man buvo vienodai kas ką kalba. Na, mane pažįstantys žino, tokia jau esu :D Be to, visi buvo apakę, kad šeštadienį atlaikiau turą po Klaipėdos barus (juk aš apskritai negeriu). Grįžome vakar vakare, ir aš genialiai sugalvojau, kad vakarienei noriu omleto. Tiesą sakant, tai buvo pati kvailiausia mintis. Bet šiandien kėliausi ir ėjau dirbti, šiandien jau geriau, o aš labai džiaugiuosi išgyvenusi Kalėdas. Tokios aktualijos, o šiandien pats laikas papasakoti apie Loreal žvaigždes, šie lūpų dažai kaip tik naujųjų sutikimui, be to dabar jiems nuolaida ;)




Color Riche Gold Obsession Collection Exclusive

Lūpų dažai su rafinuotu aukso švytėjimu

Naujas sodrių spalvų efektas – 24 karatų aukso vertos lūpų dažų spalvos.

Lūpų dažai su rafinuotu aukso švytėjimu, skirti pabrėžti kiekvienos moters eleganciją.

24 karatų aukso prabanga ir 5 atspalviai švytinčioms lūpoms net ir pačiam prabangiausiam vakarėliui. Auksu spindinčios, gaivios ir ryškios spalvos bei subtilūs ir rafinuoti tonai.

Formulė papildyta žvilgančiais aliejais ir unikaliais išgrynintais pigmentais, kad ilgalaikis švytinčių lūpų efektas išliktų visą vakarą. Pasiruoškite aukso karštinei.

Naudojimas:

Kad sukurtumėte tobulų lūpų įvaizdį, pirmiausia jų kontūrus apibrėžkite lūpų pieštuku, tuomet lūpas padenkite norimo atspalvio išskirtiniais lūpų dažais Gold Obsession. Pradėkite nuo lūpų centro ir judėkite link jų kampučių.

Rezultatas:

Auksu švytinčios, žavingų ir gaivių atspalvių lūpos Jūsų kerinčiai šventei.

Talpa: 7ml

Kana: 12,49 €









Aš pasakysiu atvirai, mažiausiai naudoju auksinę spalvą. Bet šie lūpų dažai įdomūs tuo, kad juos galima tepti ne tik ant lūpų, bet ir ten, kur naudotumėme hailaiterį: skruostikaulių, lūpų centrui paryškinti ir panašiai. Man labiausiai patinka raudona ir nude spalvos, aš negaliu išsirinkti. Beje, pas mus yra 5 spalvos.

Lūpų dažai pakankamai pigmentuoti, turi įprastą Loreal lūpų dažų kvapą, skonio nejaučiu, nelipnūs. Išsilaiko apie kelias valandas, nesubėga į raukšleles, nueina be jokių nemalonių pasekmių. Labai gražūs lūpų dažų įpakavimai, iš karto žinai, kad bus kažkas įdomaus :)

Šie metai buvo įspūdingi, kalbant apie lūpų dažų spalvų spektrą, tačiau įsimintiniausi būtent Loreal, su aukso švytėjimu, tikrai nei viena neliks nepastebėta. Net nude spalva neatrodo nuobodi, aš iš nuotrauku jau atpažistu, kad čia Loreal gold obsession lūpų dažai.

No comments:

Post a Comment