10/12/2016

Lumene Pore-tightening toner tonikas mišriai, riebiai veido odai


Labas vakaras, mieli skaitytojai. Prisėdau sutvarkyti nuotraukų, ir panižo išanalizuoti Lumene Pore-tightening toner toniko mišriai, riebiai veido odai sudėtį. Mat naudoju jau ilgokai, bet kaip visuomet po analizės pribrendau ir atsiliepimui. Su Lumene man tai sekasi tai nesiseka, naudoju jau kelintą veido prausiklio pakuotę, patiko CC kremas, taigi pagalvojau, kad ir tonikas galėtų būti iš Lumene. Bet nusipirkau ne iš tos pačios naujos serijos, o senesnį. Kodėl? Neklauskite, tai nesėkmingas Maximos mugės-reikiaskubėti-mamapašonėj pirkinys.




Kaina: apie 9 eurus
Kiekis: 200 ml
Kur pirkti: Droge, Eurokos, Maximoje


Aqua (vanduo-tirpiklis)alcohol denat (Denatūruotas alkoholis - sausina, dirgina, pažeidžia odos apsauginį sluoksnį ir sutrikdo apsauginės odos funkcijas, sukelia apoptozę (ląstelių mirtį),
tirpiklis, pasižymi sutraukiamuoju, antibakteriniu poveikiu, mažina klampumą)glycerin (glicerinas, identiškas odai minkštiklis)PEG-40 hydrogenated castor oil (PEG-40 hidrogenizuotas ricinos aliejus - emulsiklis, tirpiklis, kvepalų ingredientas)phenoxyethanol (konservantas)butylene glycol (butileno glikolis - drėkiklis, tirpiklis, tirpdo aliejus)xylitol (Ksilitolis - drėkiklis, kondicionuoja odą)ethylhexylglycerin (minkštiklis)lactitol (drėkiklis)PEG-60 almond glycerides (emulsiklis, minkštiklis, kondicionuoja odą)caprylyl glycol (minkštiklis)carbomer (emulsiklis, gelifikantas, klampumo reguliavimo medžiaga)nordihydroguaiaretic acid (antioksidantas, konservantas)oleanolic acid (antioksidantas, pasižymi priešuždegiminėmis savybėmis, ramina, šviesina odą)Cl 60730 (raudonas kosmetinis dažiklis)Cl 42090 (mėlynas kosmetikos dažiklis)hexyl cinnamal (kvepalų ingredientas)butylphenyl methylpropional, (kvepalų ingredientas), benzyl salicylate (UV spindulių absorbentas, kvepalų ingredientas), parfum.


Aš realiai nesuprantu, kaip mane sugebėjo papirkti užrašas be parabenų, formaldehido ir mineralinio aliejaus, ir aš nepamačiau kaip aukštai yra fenoksietanolis, o jo draugas alkoholis iš vis viršuje? Faktas, kad ieškojau toniko mišriai odai, bet taip pat faktas, kad nors jau pakankamai žinau apie sudėtis aš jos tiesiog neperskaičiau.

Ką aš pastebėjau per testavimo savaites? Iš pradžių tonikas veikė kaip žadėjo, kiek matizavo odą, kad labai sutrauktų poras tiesa, aš nepastebėjau... O po poros savaičių naudojimo tonikas ne tik, kad nematizuoja, atsirado išsausėjusių vietų, kakta ir nosis dar labiau riebaluojasi. Kalbant dar apie sudėtį, aš nesuprantu, kam tonikui dažikliai?

Tonikas turi alkoholio kvapą, kuris man per stiprus. Jūs žinote, kad esu tik megėja analizuoti sudėtis, neesu profesionalė, bet net nustebau, kad mūsų su Kosmetikos DNR požiūris sutapo. Beje, kalbant apie pakuotę, tai dozatorius ne pats patogiausias, reikia atsisukti, dabar kosmetikos gamintojai sugalvoja daug patogesnių būdų :)

Žodžiu, tai mano nesėkmingas Maximos mugės pirkinys, kitą kartą aš tikrai atsiversiu Kosmetikos DNR ir pasitikrinsiu arba bent jau sudėtį perskaitysiu. :) Beje, toniką kuriame nėra alkoholio atrasti nėra jau taip lengva, manau lengviausia išeitis yra užsišaldyti ledukų :)

No comments:

Post a Comment