05/12/2016

NYX Eyebrow gel 03 brunette antakių želė


Tiesą sakant, mano kosmetikos stalčiukus užkariauja NYX. Turiu vis daugiau šios kosmetikos, o svarbiausia, kad vis daugiau jos naudoju. Ne visi produktai patinka, bet taip juk beveik ir negali būti, tiesa? Todėl reikia pajudinti užpakalį (tiksliau pirštus) ir pradėti apžvalgas. Bet ne viskas taip paprasta, pavyzdžiui, kontūravimui skirtos priemones buvo man per tamsios (abi:(), todėl jas padovanojau kitoms merginoms, o štai gavusi antakių želė be galo apsidžiaugiau. Nerealiai. Juk tai TOP produktas kurį ir aš norėjau išmėginti. Bet ar man iš karto pavyko susidraugauti? Aišku ne. Bet kai susidraugavau, žinokite, supratau, kad mesiu į šoną visas priemones su kuriomis dirbau ankščiau. Ir būtinai papasakosiu, kas man padėjo susidraugauti su šiuo top produktu.




Kaina: apie 6 eurus,
Kur pirkti: NYX parduotuvėje, Panoramoje Vilniuje ir Douglas prekybos centruose






Taigi, tik išėmusi želė iš dėžutės pirmą kartą aš negalėjau nusėdėti vietoje, kaip norėjau išbandyti dar nebandytą būdą antakių gražinimui. Deja, bet tik atsukusi ir pabandžiusi išpausti želę iš tūtelės, supratau, nifiga man nesigaus :( Želė buvo tokios skystos konsistencijos, kad ją vos išspaudžiau, po to antakius taip apterliojau, kad net dingo jų pradžios :D...

Tačiau aš nepasidaviau, nes kiekvieną produktą kurį gaunu, noriu normaliai ištestuoti ir aprašyti Jums. Ilgai ieškojusi informacijos, sužinoujau, kad tokioms priemonėms suskystinti puikiai tinka MAC prep+prime priemonė. Aš darau taip: užtepu želė ant rankos, taip kaip nuotraukoje, tada užpurškiu MAC fiksatoriaus. Tada imu kirstą šepetėlį ir darbuojuos. Dirbu greitai, nes želė greitai vėl sustingsta.

Antakius pradedu nuo akių įšorės, ar kaip čia paaiškinti, ir tęsiu stengdamasi skirstyti žele link antakių vidurio,  o pradžiai palieku visai mažai. Dažnai būna, kad vistiek apterlioju tą pradžią, o nuvalyti šią želė sunku, todėl aš telkiuosi į pagalbą vėl MAC, tik šį kartą maskuoklį, ir pataisau antakių pradžia, jei reikia užtepu maskuoklio po antakiu. Taip jis net gražiau atrodo.

Beje, reikia stengtis iš karto nupiešti antakius, mat jei tepsite ant viršaus, jau išlyginti sustingusios želė nebesigaus. Želė nenusivalo, nenusitrina ir nenubyra. Man, tokia žmogui be antakių, kai kur net plaukelių nėra tai yra TOP priemonė. Dirbti reikia išmokti, bet užtai dabar galiu drąsiai vaikščioti su kepure, nebujodama likti be antakių! Rekomenduoju, tikrai rekomenduoju išbandyti, tik apsišarvuokite kantrybe, ir turėsite tobulus antakius, su NYX Eyebrow gel. Aš manau, kad visi makiažai kuriuos dabar darysiu bus būtent su šią želė, taigi rezultato foto bus tikrai daug ;)

No comments:

Post a Comment