14/12/2016

OŽ makeup beauty box grožio dėžutė ir grožio sistema


Sveiki, mieli skaitytojai. Ufff. Šiais metais man pasitvirtino taisyklė, jei nori kažką pasiekti, siek ir tau pavyks. Prisimenu, kai nusprendžiau dirbti dvigubai, na tiksliau trigubai daugiau, nes turiu kelis tikslus šiemet. Tiksliau turėjau, nes vieną jų jau pavyko įgyvendinti! Tiesa ta, kad jau gerokai nusivariau, bet nežadu sustoti, dabar pats laikas kibti į darbus. Kalbant apie tinklaraštį, pamenu vieną skaitytojos komentarą, kad man pats laikas pradėti domėtis tuo, kas man tinka, o ne dažytis bet kaip. Po truputi vis ieškojau informacijos, kol galiausiai mane pasiekė taip seniai norėta O. Žuravliovos Praktinė makiažo knyga. Atsakiau į klausimyną, nusifotografavau, ir gavau elektroninę knygą apie...save. Taip, save. Kas man tinka, kaip prižiūrėti odą, kokias spalvas rinktis. Jūs žinote, esu grynai savamokslė ir domiuosi kosmetika tik savo nuožiūra. Labai norėjau studijuoti kosmetologiją, tačiau mane atkalbėjo... mama. Gal ir gerai, gal ir blogai, vienok vis tiek nukrypau ta linkme. Žodžiu, man didžiausia dovana yra žinios, bei knyga, kurią skaitysiu su dideliu susidomėjimu, bet gavau ir kosmetikos. Nors turiu jos daug, dažnai būna didelė užduotis išsirinkti makiažo pagrindo spalvą, nes esu visiška baltaodė. Vienu žodžiu, esu be proto laiminga, šiandien parodysiu ką gi aš gavau, vėliau pasidarysiu makiažą pagal O. Žuravliovos ir jos komandos rekomendacijas http://www.ozmakeup.lt/.




Didelės dežės viršuje buvo knyga. Taip seniai norėta, tiesa aš turiu pdf formatą kompiuteryje, bet tai anaiptol ne tas pats! Labai nuliūdau, neradusi autografo. Bet, aš juk žinau, kur įsikūrusi OŽ makiažo studija :) 


Na ir atidarius dėžutę aš radau laiškelį. Jis atspausdintas ant permatomo matinio popieriaus ir atrodo tikrai prabangiai. Kažkaip kuo toliau tuo mane tokios smulkmenos labiau džiugina :)


Noriu pabrėžti, kad su grožio sistema gauname ne tik patarimus kaip pasidaryti makiažą, bet ir kaip prižiūrėti savo odą. Aš esu blogerė, todėl daug kas atitiko, tačiau pasitikrinti juk visada gerai. Ir, komanda pastebėjo, kad man jau laikas pradėti naudoti serumus. Kaip apsidžiaugiau tokį radusi dėžutėje!


Prasideda dekoratyvinė kosmetika. Pirmąjį ištraukiu maskuoklį. Keista matyti šviesią spalvą, o ne kokią geltoną ar oranžinę :)


Toliau, mane bene labiausiai dominantis dalykas, long cover fluid makiažo pagrindas. Irgi ne geltonas. Manau spalva tiks puikiai!


Sekantį randu tušą. Džiaugiuosi ir tikiuosi, kad nebus feilas, nes pasktiniu metu tik tokius ir sutinku. Atrodo gerai ir kokybiškai, todėl dedu į jį daug vilčių :)


Rudas akių pieštukas. Iš tikro, turiu labai daug juodų pieštukų, rudų jaučiu neturiu.


Nujaučiau, kad bronzeris bus matinis, todėl labai įdomu išbandyti. Kažkaip nejučia pauosčiau. Labai skaniai kvepia!



Ir aišku, labai reikalingas dalykas, turint mišrią odą, tai kompaktinė pudra.


Dar vienas mano džiaugsmas, tai magnetinė Paese paletė.


Ištraukus iš dėžutės radau juodą, tvirto plastiko paletę.


Dieve, kaip smagu buvo susidėti savo paletę... Teko ir pasukti galvą, kaip tai padaryti, kad po to būtų patogu naudotis. Čia šešėliai, matiniai ir blizgūs, skaistalai ir lūpų dažai...


Taip atrodo tuščia paletė, šalia Paese šepetėlis.


Taip paletę susikomplektavau aš. Ar bus patogu naudotis žiūrėsim. Bet buvo labai įdomu!


Paletės spalvos


Dar radau be galo miela sagę. Ko gero negalėčiau įsivaizduoti geriau manęs apibūdinančio simbolio...


Ir radau galybę mėginukų: Phyris, Avon, Maxfactor, Biok ir Inglot.
  

Visas gausus dėžutės turinys. Žinau, kad daugelis žinote programos ir dėžutės kaina. 150 eurų už tiesiog kosmetiką ir man atrodo daug. Bet juk kartu gauni ir žinių, patikėkite, pačiai susirasti ir nepasiklysti interneto platybėse labai sunku. Peržiūri mililoną youtubę filmukų, o realiai vis tiek nežinai, kokia pravedimo linija tau tinka. Aš sužinojau, kad man reikia brėžti tik labai ploną liniją (pamenat mano bandymus? :D) ir čia tik vienas pavyzdys. Aš labai dėkoju Olesiai ir jos komandai, už žinias, knygą ir dėžutę, kiekvienas patarimas bus pritaikytas, žinoma ir kosmetika bus išbandyta ir aprašyta atskirai. Tai puiki dovana besidominčioms makiažu, juk ne visada viską gali pasidaryti pats, verčiau pasitikėti profesionalais! :)

No comments:

Post a Comment