03/12/2016

Rituals... jau Kaune, Megoje!


Sveiki, mieli skaitytojai, šiandien dieną pradėjau anksti, tikrai nesivarčiau lovoje :) Išsipuošus ir išsiruošus lėkiau į Megą, šiandien ir ryt vyksta atnaujintos parduotuvės atidarymas, daug renginių ir koncertų. Labai džiaugiuosi gavusi pakvietimą į Rituals... parduotuvės atidarymą, pagaliau Rituals... ir Kaune, kaip smagu, kad galėsime dažniau apsilankyti šioje ritualų oazėje!




Ar prisimenate mano pasakojimus apie The Ritual of Sakura produktus? Čia matome visą produktų liniją, dušo liejų, dušo putas, šveitiklį, kūno kremą, yra ir vonios putos, kvapiosiso lazdelės namams... Aišku žvakės ir pirmą kartą pastebėjau automobilių kvapus!


Einame toliau ir matome Dao kolekciją, su šia linija aš neesu artimai susipažinusi, bet tikrai norėčiau.


O čia šis tas, ką jau pažįstų, tai Hammam ritualo linija. Mano top ptoduktas yra dušo pasta. Tai unikalus produktas, apie jį būtinai papasakosiu išsamiau. Linija patiks ir Jums, jei mėgstate vėsinančias priemones!


O čia yra šis tas naujo, ką būtina pamatyti iš arti:


The Ritual of Light kolekcija, tai švelnaus apelsino ir šilto cinamono aromatų junginys, idealiai tinkantis šaltuoju metų laiku.


Liniją sudaro mano mėgstamos dušo putos, šveitiklis, kūno kremas, žvakės, vonios putos, parfumuotas vanduo ir.. arbata! Taip, būtent, beveik kiekviena linija turi ir savo arbatą, arbatos dėžutę, puoduką...


Žinoma, kaip mes be kvapų namams? Aš turiu silpnybę šiems dalykams...



Ten apačioje stiklinuose buteliuose kvapų namams papildymai.


Čia Rituals... Todėl čia mes neapseisime be Budos, taip pat tik atėjus buvau pavaišinta arbata (todėl kaip gi galėjau jos nenusipirkti?), saldainiais ir mandarinais...




Čia linijos ir parfumuotas vanduo vyrams. Stoviniavau, ieškau dovanos vyrui. Ne, aš jau buvau sugalvojusi dovaną, bet pasakysiu atvirai, priėjus prie šių lentynų supratau, kad apsigalvojau :)


Rituals... parduotuvėje yra kriauklė, prie kurios galima išbandyti dušo putas, aliejus ir kremus bei šveitiklius. Tai puiki galimybė apsispręsti kurios kvapo priemonės jums reikia.

Ačiū labai už pakvietimą, ačiū labai už smagiai praleistą laiką, negalėjau atsisakyti, nes dievinu Rituals... Išduosiu paslaptį, kad geriu Rituals... arbatą, Jūs jau žinote, bet ir mano namai bei vonia prisipildė cinamono ir apelsinų kvapo. Visko tikrai neperpasakosi, Rituals... dar turi veido priežiūros liniją ir dekoratyvinę kosmetiką, kurios nepavyko nufotografuoti dėl didelio žmonių kiekio.

Beje, atidarymo proga prie pirkinių gausite dovanų, aš pirkdama arbatą gavau mini dušo putų įpakavimą. Žodžiu, jei dar ryt neturite planų, kviečiu apsilankyti Rituals... parduotuvėje, užuosti, pabandyti, pasinerti į ritualų pasaulį.

No comments:

Post a Comment