11/12/2016

SEKMADIENIO RUBRIKA: NAUJIENOS #84 Deborah milano, Margarita, Aras ir kiti



Sveiki, mieli skaitytojai. Vakar pagaliau mūsų namuose atsirado eglutė, o aš vis stebėjausi kiek kalėdinių papuošimų aš turiu. Ir visiškai nesistebėjau tuo, kad man daugelis nebegražūs... Kažkur instagramoj mačiau eglutės papuošimus - nagų lakus, pamaniau, kad man būtų kaip tik ;) Ne, ne, juokauju, to jau būtų per daug. Pas mus šiemet kaip ir priklauso, vyrauja auksas ir raudona spalva. Tik nesugalvoju ant ko padėti tą eglutę, ir kuo uždengti stovą. Mano mama turi labai gražų audeklą tam reikalui, reiks ir man įsigyti. Džiaugiuosi, kad į namus ateina Kalėdos, o su jomis žinoma, ir dovanos :)





Ačiū labai inbeauty.lt už siuntinuką, nufotografavau net kaip supakuota, labai nustebino gražus įpakavimas ir rasti saldainiai!


Taip pat atkeliavo dar viena dovana nuo Biok kompanijos, labai gražiai supakuota, be to buvo laiškas. Aš pastebėjau, kad kompanijos vis labiau stengiasi, labai malonu gauti gražiai supakuotus siuntinukus, o jei dar gražūs žodžiai šalia, iš vis be galo malonu.


Viduje radau rinkinuką man: 3 žingsnių programą rankoms: rankų kremus ir šveitiklį.


Taip pat viduje buvo dovana mano vyrui. Kelioninis skutimosi rinkinys. Mano vyras labai apsidžiaugė taip pat gavęs dovanų :)


Atkeliavo ilgai lauktos Deborah Milano naujienos. Makiažo pagrindas, biri pudra, iš šešėliai bei nagų lakas iš naujosios riboto leidimo Metal kolekcijos. Deja, bet makiažo pagrindo spalva man per tamsi, deja, nes jau po pirmo bandymo supratau, kad tai labai geras produktas. Retai taip būna. Ačiū labai, kitą savaitę pasakosiu apie šias naujienas. Viskas nufotografuota ir bandoma :)


Inbeauty.lt siuntinyje radau dar negirdėtos kompanijos Noah šampūną, kurį irgi jau išbandžiau ir likau maloniai nustebinta.


Taip pat šalia buvo dar viena priemonė plaukams (valio!) - Inoar arganų aliejus, kurį vakar jau irgi bandžiau. Labai įdomus produktas, taip pat rezultatas džiuginantis. 

No comments:

Post a Comment