18/12/2016

SEKMADIENIO RUBRIKA: NAUJIENOS #85 Phyris ir prieššventinis palinkėjimas skaitytojams


Labas rytas, mielieji. Penktadieni mane pasiekė labai miela dovana iš Phyris - vitaminų serumas veidui ir kapsulytės. Nerealiai apsidžiaugiau, nes paskutiniu metu mano veido oda reikalauja rimtos priežiūros. Nieko keisto, juk žiema. Labai norėjau palinkėti visiems skaitytojams prieš šventes nepamesti galvos. Kalėdų karštinė jau įsismarkavo, aš dar net ne visiems dovanas turiu :( Ne dėl to, kad nežinočiau ko reikia, tiesiog dar nespėjau nupirkti. Beje, paštas paskutiniu metu miręs, iki manęs nebe ateina siuntiniai, Salomėjos atvirukas irgi dar neatėjo. Na, belieka tikėtis, kad į kitą pašto dėžutę jis nepapuolė, ir per Kalėdas jau turėsiu visus užtrukusius siuntinukus. Labai noriu padėkoti visiems skaitytojams, taip pat ir kompanijoms, su kuriomis taip įsisuko darbai šiais metais. Žinoma, kad aš nežadu sustoti, tikiuosi, kad nauji metai įneš naujų vėjų ir į blogą, šventiniai sveikinimai dar laukia, bet dabar reikia susikaupti ir neišprotėti iki švenčių. Ir svarbiausia, nesusipykti. Gero laukimo visiems!

2 comments:

  1. Na, nebūtinai tavo paštas gali būti kaltas, dar keli žmonės tyli, matyt irgi negavo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aš šiandien siunčiau prizus laimėtojams. Paštas užgultas.... ;D

      Delete