01/12/2016

„The Balm“ Instain Argyle ilgai išliekantys skaistalai Petal pink


Atrodo, kad visiems galvoje dabar tik adventas. O aš, kaip užkietėjusi darboholikė iš vienos pusės noriu,  kad jis greičiau pasibaigų, kad greičiau praeitų šventės ir greičiau įsisukčiau į darbus. Taip, aš darboholikė ir man tai patinka. Kad tik to darbo būtų. Bet dar bus Kalėdos, kodėl apie tai rašau? Nes visai neatsisakyčiau dar the Balm Kalėdoms. Jų kosmetika išskirtinė, kiekvienas produktas vis kitoks, nesvarbu, kad tai skaistalai, jie pateikti vis kitaip. Neatsisakyčiau, tikrai neatsisakyčiau the Balm nei per Kalėdas nei gimtadieniui, manau ir jūs ne, tiesa? 









The Balm Instain Argyle ilgai išliekantys skaistalai - tai priemonė, kurią privalai turėti savo kosmetinėje! Paryškinkite savo veido bruožus, suteikite jam spindesį ir ilgalaikę spalvą. Išsirinkite ir prisiderinkite vieną iš keturių jums tinkamų spalvų pagal oro sąlygas, nuotaiką ir savijautą. The Balm Instain ilgai išliekantys skaistalai tinka visų tipų odai.

Naudojimas: Idealiam padengimui naudokite makiažo pagrindo šepetėlį.

Kaina: 23.00 €

http://www.dijora.lt/the-balm-lt/the-balm-instain-argyle-ilgai-isliekantys-skaistalai?page=4






The Balm Instain seriją sudaro net 6 atspalviai, nuo rausvų iki ryškiai rožinių, persikinių ir tamsių slyvinių. Man labai patinka pakuotė, retro stilius žavi, jokių nuogų moterų čia nerasime ;) Labai gražiai atrodo ir skaistalų pakuotės vidus, languoti krašteliai suteikia žavesio.

Skaistalai nedideli, pakuotė telpa į delną, užsidaro ir užsifiksuoja su magnetu. Kas mane itin nustebino tai žinoma pigmentacija, ji kaip visuomet the Balm puiki, bet aš tikrai maniau, kad jie bus daug ryškesni. Aš specialiai ant rankos užtepiau didesnį plotą, kad matytumėme.

Pirmą kartą kai atidariau šiuos skaistalus, pagalvojau, o ne, aš jų nenoriu, ši spalva tikrai ne man, per ryškūs. Bet skaistalai atrodo labai natūraliai, nėra visiškai matiniai, atrodo tikrai gražiai. Skaistalai nebyra, sklaidosi pasakiškai lengvai. Laikosi visą darbo dieną. Žinokite, jei nemėgstate skaistalų, Jums tikrai reiktų pabandyti the Balm, aš ir ankščiau ne itin mėgdavau skaistalus, tačiau dabar vis dažiau jais dažausi, tikrai smagu, kai ir vakare juos matai ant veido :)

No comments:

Post a Comment