07/12/2016

Top beauty LITE dėžutė


Skanių pietų, man šiandien labai pasisekė, kurjeris atvyko prieš man išeinant iš namų. Grįžau ir iš karto skubėjau atidaryti dėžutę ir ją fotografuoti. Nustebino, kad dėžė tokia didelė, tikrai nesitikėjau! Kodėl pirkau LITE dėžutę? Nes norėjau priemonių plaukams, jau reikėjo Invisibobble gumyčių, o realiai tai... užhipnotizavo Make Up Revolution logotipas :D Juokinga yra tai, kad aš visad maniau, jog man šis brendas nepatinka, bet kuo toliau tuo daugiau turiu šios kosmetikos :D




Viduje slėpėsi dėžė


Ir skrajutė bei vizitinė


Pati dėžutė. Įpakavimas puikus, labai patiko tai, kad dėžutė tvirta, patinka žavūs rožiniai lipdukai, tik biški gaila, kad pusę dalykų per tą įpakavimą jau matosi.


Pirmas ištraukiau Dessata šukas. 


Jų kaina 13.70 €, kuo daugiau šukų, tuo geriau!


Toliau Make Up Revolution lūpų kremas. Aš vieną jau turiu, bet... pilkos spalvos, todėl dar nebuvo progų išmėginti, tenka laužyti galvą, kokį makiažą sukurti, o čia labai faina rožinė! Užskaitau!


Kaina: 4.79 €


 Ir jau akies krašteliu galėjote pamatyti, kad gavau W7 TOP produktą Banana Dreams Loose Powder. Nepirkau iki šiol, nes maniau, kad man bus per geltona, bet išmėginti tikrai norėjau!


Kaina: 8.99 €


Waterclouds Volume šampūnas ir kondicionierius (mini įpakavimai)



Kaina: po 9 eurus už 250 ml

Aš dėžutę pirkau, nes norėjau priemonių plaukams, labai džiaugiuosi, kad gavau būtent Volume priemones, žinau, kad man tiks. Esu bandžiusi DUDE DETOX šampūną, jis man patiko, todėl esu labai patenkinta gavusi šiuos.


Invisibobble plaukų gumytė 


Kaina: 5.90 €

Jau tikrai reikėjo, todėl labai džiaugiuosi gavusi.


Na ir visas turtas. Džiaugiuosi, nes mokėjau už dėžutę 17 eurų, su siuntimu apie 20, o produktų vertė maždau 40 Eurų. Manau argumentų daugiau nebereikia, tiesa? Ar pirksiu kitą kartą? Tikrai taip, rinksiuosi tą, kurioje bus plaukų priežiūros priemonės :)

No comments:

Post a Comment