01/01/2017

Artdeco CRYSTAL GARDEN EYESHADOW 196 pearly moonstone 232 frozen flower*


Mano šventinis makiažas buvo su Artdeco, kadangi aš norėjau spindėti. Todėl pasirinkau Artdeco šešėlius iš naujosios riboto leidimo Crystal garden kolekcijos. Iš tikrųjų aš turiu gan nemažą Artdeco šešėlių kolekciją. Mano meilė jiems prasidėjo tuomet, kai pamačiau jog galima įsigyti po vieną šešėlį ir po to nusipirkti dėžutę atskirai, bei juos ten susidėti kaip jau tau norisi. Realiai tai šešėlių turiu daugiau nei dėžučių, bet man labai patinka, kad šešėliai turi magnetą, kurio pagalba aš juos susidedu ant kitos magnetinės paletės :) Taip matau visus jų numerius ir taip man lengviau atsekti iš kokios jie kolekcijos. 




Crystal Garden Eyeshadow

Akių šešėliai

Itin smulkios tekstūros akių vokų šešėliai suteikiantys švytėjimą. Lengvai dengiasi ir tolygiai pasiskirsto. Itin ilgai išlieka. Lengva ir patogu derinti bei keisti daugkartinio naudojimo dėžutėse.

Talpa: 0,8g

Kaina: 5,99 €


Kur pirkti? Douglas, Drogas, Kristiana ir Kosmada parduotuvėse





Testavimui aš gavau dvi spalvas, vieną švelniai rausvą 232 frozen flower, kitą pilką 196 pearly moonstone. Viso kolekcijoje galime rasti 6 nuostabius atspalvius, kurie pasižymi išskirtiniu švytėjimu prie kurio prisidėjo Swarovsky.

Artdeco šešėliai yra minkšti, lengvai tepasi ir lengvai skirstosi, su šešėliu pagrindu išlieką visą dieną. Jie pigmentuoti, bet čia akcentas švytejimas, specialiai nufotografavau kaip atrodo atskirai ant rankos :)

Artdeco kosmetika pasižymi kokybe ir neaukštomis kainomis, todėl jei dar nebandėte Artdeco šešėlių, rekomenduoju tai padaryti :)

No comments:

Post a Comment