22/01/2017

Artdeco CRYSTAL GARDEN PERFECT MAT LIPSTICK 176 rosy camelia*


Žinot, po švenčių aš itin pergyvenau dėl svorio. Tikrai nesmagu buvo matyti savo atvaizdą veidrodyje, kai pastebėjau, kad pilvas trigubai didesnis nei paprastai ir iš kažkur atsiradęs celiulitas, kurio šiaip aš "neturiu" :) Pergyvenau, galvojau ką čia daryt ir kaip čia mažiau valgyt sausainių, galvojau negi reikės pradėt sportuoti? Bet vakar pasižiūrėjau į veidrodį ir pamačiau, kad pilvas sumažėjo dviem punktais. Čia per mėnesį. Gaila, kad neturiu svarstyklių, gal jau metas būtų nusipirkti, nes manau, kad numečiau tikrai nemažai. Štai ką daro stresas, daug daug daug streso ir daug darbo. Bet ką visada stengiuosi daryti, tai maitintis pagal grafiką ir niekada nepraleisti pusryčių. Stengiuosi, kad racione butų daržovių ir vaisių. Taip pat privalau kas dieną suvalgyti sriubos, o štai esu visiška mėsiaėdė ir ją valgau kas dieną... Nelabai gerai. Bet, jei nesuvalgau mėsos nesijaučiu pakankamai soti tą dieną. Tiesa, man pakankamai gerai sekasi atsisakyti ankgiavandenių ir bandeles bei pyragus valgau daug rečiau. Tiek apie mano maisto ypatumus, o šiandien dar vienas pasakojimas apie mėgiamiausią dalyką iš Artdeco Crystal Garden kolekcijos: perfect mat lūpų dažus.




Crystal Garden Perfect Mat Lipstick

Matiniai lūpų dažai

Intensyvaus pigmento ir matinio efekto lūpų dažai. Lengvai ir tolygiai dengiasi bei ypatingai ilgai išlieka nedžiovindami lūpų.

Talpa: 4g

Kaina: 11,99 €

Kur pirkti: Droge, Douglas, Kristianoje ir Kosmadoje.










Aš vis kartoju, kad man Artdeco patinka dėl protingų kainų ir geros kokybės. Paėmusi šį lūpdažį nustebau, kad tai Ardeco, nes įpakavimas solidus ir prabangus, o lūpų dažai turį svorį. Matinė juoda pakuotė tikrai paperka, o Artdeco niekada nenuvilia ir jei žada matinį efektą,tai jį ir duoda.

Man teko labai graži rausva spalva, tokia lyg nude, bet ne visiškai. Labai įdomus atspalvis. Iš viso kolekcijoje yra trys spalvos. Patys lūpų dažai dengiasi maloniai, nesigumuluoja, nesivelia yra beskoniai ir apskritai atitinka visus mano reikalavimus. Nors yra matiniai, bet lūpų nedžiovina. Laikosi apie kelias valandas, po to lieka švelnus pigmentas.

Man kiek keistai atrodo pati lūpų dažų forma, ji ne siaurėjanti, o plati todėl reikėjo priprasti juos aplikuojant. Tiesa, valgyti ir gerti reikia atsargiai. Apskritai lūpų dažai man labai patinka, ypač žavį tas matinis įpakavimas ir sidabrinis įspaustas logotipas, beje, dėžutė irgi atrodo puikiai. Manau tai tikrai gera kokybė už gerą kainą.

No comments:

Post a Comment