05/01/2017

Artdeco Crystal Nail Lacquer 4 purple rain nagų lakas*


Sveiki, mieli skaitytojai. Šiandien pietaudama aš išgirdau posakį „metai iš metų“. Ko gero taip būtų galima apibūdinti mano blogo rašymą. Metai iš metų rašau atsiliepimus, apžvalgas, pasakoju Jums apie tai kas nutiko mano gyvenime. Šiais metais nubrėžiau kelias naujas gaires, kuriomis tikiuosi ir kreipti savo blogo veiklą. Tai bus nauji vėjai, kurie tikiuosi Jums patiks. Pradėsime nuo šiandien. Tikra tiesa, kad norint kažką įgyvendinti, reikia veikti. Kartais susidelioja tam tikros aplinkybės, bet jei mes norime numesti svorio, o nieko nedarome nuo to niekas nesikeičia. Taip taip, šio meto aktualija - kokį sporto klubą išsirinkti ;) 

Man peržiūrint nuotraukų folderius užkliuvo akis už nuotraukų su šeima, giminėmis ir artimaisiais, žodžiu tų, kur labai smagiai leidome laiką. Sugalvojau norą, kad tokių nuotraukų šiais metais būtų dauguma. Tikiuosi, kad jis išsipildys, tuo pačiu išsigrynino mano idėja atsiliepimus rišti prie įvykių. Suprantama, produktų apžvalgoms aš turiu daugiau nei įvykių, bent jau dabar. Bet tikiuosi, kad tai pasikeis. Kokį įvykį man primins šis Artdeco nagų lakas papasakojau įraše.




Nagų lakas

Prabangūs, skirtingų efektų, tolygiai dengiasi, greitai džiūsta, ypatingai ilgai išlieka bei lengvai nusivalo, naudojant kartu su specialiu nagų lako pagrindu.

Talpa: 10ml

Kaina: 8,99 €

Kur pirkti: Drogas, Douglas, Kristianoje ir Kosmadoje

https://www.douglas.lt/katalogas/artdeco-crystal-nail-lacquer/





Tai nagų lakas iš kalėdinės riboto leidimo crystal nail kolekcijos. Jis pasižymi pigmentacija ir prabangiu spindėjimu. Dar viena man patinkanti Artdeco nagų lakų savybė, tai nusiimantys kamšteliai, kaip prabangiuose nagų lakuose :) Maniškis violetinės spalvos, skambiu purple rain pavadinimu. Kažkas žino, kaip aš dievinu tokią prigesintą violetinę spalvą ;)

Artdeco lakų šepetėlis labai patogus, plokščias, visada kokybiškai pagamintas, puikiai padengiantis nagų laką. Lengva prieiti prie nagų odelių, jų neapterliojant. Mane nustebino, kad lakas nusivalė gerai, nors ir turi sidabrinių blizgučių. Žinoma, aš jau turiu patirties, kad reikia naudoti nagų lako pagrindą.

Lakas nepasižymi ilgu išsilaikymu, man išsilaikė apie 3 dienas. Paskutinė labai gera šio lako savybė, tai kvadratinė buteliuko forma, jie labai gražiai sugula dėžutėje. Vos nepamiršau paminėti, kad džiusta tikrai greitai.




Šiuo laku buvau nusilakavusi nagus per savo gimtadienio paminėjimą, pirmadienį kai lankėmės Picolla Tratoria Italia restorane. Savo instagramos paskyroje aš parodžiau aplinką ir tai ką valgiau, (na, tiesą sakant, ne tik desertą, kuris buvo labai skanus, beje :) Aš instagrame kažkodėl karts nuo rakto megstu parodyti ką valgiau ;D Man įsiminė šventiška aplinka, mes su vyru laiką praleidome tikrai puikiai. Beje, čia gamina tradicinį itališką likerį limoncello. Ar esate ragavę? Tik šį kartą nusprendėme nebeužsisakyti jo, man ir taip per daug užsišventėme per kalėdas. Susilaikymas tai vertybė ;) Rekomenduoju apsilankyti šioje vietoje kai būsite Kaune, jis pačiame miesto centre, tiesa staliukč rekomenduoju užsisakyti iš anksto, nes kitaip būsite nustumti į neužsirezervavusiųjų zoną, jei dar ten bus vietos, žinoma ;)

No comments:

Post a Comment