08/01/2017

Catrice Spring 2017 Pulse of Purism Collection


Labas rytas, mielieji. Tiesą sakant, jau nelabai rytas, bet vakar užmigau tik apie kokią 3. O gal reikia sakyti šiandien? :D Nieko keisto, kad aš dar susivėlus ir be makiažo, apskritai nemanau, kad šiandien dažysiuosi. Vakar buvo keistoka diena, vakaras buvo tobulas, visi susirinko ir pagaliau atšventėme mano gimtadienį. Bet dieną aš testavau porą priemonių, ir patyriau porą feilų. Buvo juokinga dėl to, kad testavau lūpų dažus, ir kažkaip skubėdama nepažiūrėjau į veidrodį. O reikėjo ;D Apie ką kalbu, papasasakosiu kitą savaitę, o šiandien dalinuos dar viena Catrice riboto leidimo kolekcijos nuotraukų porcija. Žinote, kai blogini metai iš metų, seki kolekcijas, kartais atrodo, kad gamintojai pradeda kartotis. Purism kolekcijos kartojasi, bangelės irgi, tačiau čia pamačiau porą labai įdomių priemonių :) 











Pure Metal Palette – Limited Edition

C01 MEtal, Myself and I
C02 By All Means MetalEYES

Brow Pomade Stick – Limited Edition

C01 Elegant PurisME

2-Tone Lipstick – Limited Edition

C01 Pure Hibiscocoon
Pure Radiance Glowrizer – Limited Edition

C01 Natural Glow
Powder Blush – Limited Edition

C01 Pure Hibiscocoon
Nail Lacquer – Limited Edition

C01 Pure Blues
C02 PuREDfied Simplicity
C03 Pure Hibiscocoon
Top Coat – Limited Edition

C01 Minimalist Melted Metal
Nail Stripes – Limited Edition

C01 Simple Understatement

Man labai patiko švytėjimo suteikianti pudra, nieko panašaus nebuvo gamine Catrice kompanija, taip pat priemonė antakiams atrodo įdomiai. O pudra man kiek primena Guerlain tikrai norėčiau apžiūrėti gyvai ir nusipirkti :)

No comments:

Post a Comment