03/01/2017

Deborah milano 24 ore Care perfection 02 makiažo pagrindas - 10 valandų drėkinimas*


Sveiki, mielieji, vakar buvo mano gimtadienis, vyras užsakė staliuką restorane, logiška, kad grįžus namo bloginti aš nenorėjau :) Vakar vakaras buvo iš tiesu puikus, o šiandien jau eilinė darbo diena. Tačiau aš laukiu šeštadienio, nes tuomet jau normaliai atšvęsime mano gimtadienį. Na, o po to šventės baigsis... :) Šiandien papasakosiu apie Deborah milano makiažo pagrindą, iš tiesu man keista, kad apie Deborah milano kompaniją labai mažai informacijos, apie produktus taip pat, o beveik visi, kuriuos aš išbandžiau man patiko. Tik reikia žinoti tam tikrus dalykus, tokius į ką atsižvelgti renkantis makiažo pagrindo spalvą.




Kur pirkti? Drogas parduotuvėse
Kaina: apie 15 eurų




Man jau iš pat pradžių patiko įpakavimas. Minkštoje tūtelėje esantis makiažo pagrindas dozuojamas su pompą, patogu ir higieniška. Pats įpakavimas atrodo solidžiai ir gražiai. Bet štai, spalva man per tamsi, turi geltoną atspalvį. Aš esu bandžiusi dvejus šios firmos maskuoklius, abu buvo antro numerio, o vieno spalva tiko idealiai, bet kito buvo taip pat per tamsi. Taigi, būtinai reikia bandyti. O kad per tamsi, man iš tiesų gaila, nes pudra man patiko. Nors ką čia gaila, manau, kad tikrai įsigysiu šviesesnę spalvą. 

Dar viena priemonės įpatybė tai drėkinimas. Pudra tokia švelni, jokio kaukės efekto, maskavimas vidutinis, galima sluoksniuoti, tinka jautriai odai. O štai. nusivalius ją veidas jaučiasi labai lengvas. Labai keistas jausmas, tokio nėra buvę dar po nei vienos pudros. Drėkinimas veikia ir tai ne reklaminis triukas. Pudra laikosi pusę darbo dienos, po to riebios veido dalys pradeda blizgėti. Tai tikrai įsiminusi priemonė, kuri patiko net po kelių bandymų, pirmas įsūdis buvo geras ir kuo toliau tuo labiau jis pasiteisino.

2 comments:

  1. Sveikinimai gimatadienio proga. Dziugios nuotaikos ir nesusalti artimiausiu metu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ačiū Jums! Iš ties geras pastebėjimas dėl šalčio :)

      Delete