26/01/2017

Deborah milano dress me perfect loose powder biri pudra*


Labas vakaras, mieli skaitytojai. Dabar atsidariusi Facebooką pagalvojau, kad mano blogas yra ta vietą, į kurią nuėję jūs nerasite kriminalų, tų pačių įgrisusių skandalų ir naujienų, politikos, apskritai tokių naujienų nuo kurių kartais norisi pabėgti :) Mano blogas tai vieta, kur galima trumpam viską pamiršti, Jums - skaitant, man - rašant :) Šiandien aš papasakosiu apie produktą, kuris iš pradžių nepatiko, bet po to išmokau juo naudotis :)




Biri pudra DEBORAH Dress Me Perfect švelniai padengia Jūsų odą, suvienodina jos atspalvį ir suteikia natūralią išvaizdą. Galima naudoti makiažui užfiksuoti. Dėžutėje yra aplikatorius.

Kur pirkti: Drogas parduotuvėse
Kaina: apie  eurų



Šį kartą testuoju permatomą birią pudrą, kurią prisijaukinau tikrai ne iš pirmo karto... Man labai patinka Deborah Milano kosmetika, nes ji kokybiška, daro tą, ką žadą. Todėl, kai nesigavo su šia pudra, negalėjau suprasti kas ne taip?

Pudra yra tvirtoje permatomoje plastikinėje dežutėje, su tvirtai užsisukančiu dangteliu. Atidarius randame gražią kempinėlę. Pudra buvo apsaugota su lipduku. Aš paprastai įsiberiu jos į dangtelį, kad būtų patogiau naudotis.

Pudra užfiksuoja makiažą, padeda prailginti makiažo buvimo laiką, bet svarbus kabliukas - ją reikia užtrvirtinti su kompaktinę pudra. Kitaip nieko nesigaus :) Beje, pudra neišryškina porų yra labai lengva, bekvapė. Puikus produktas maskuokliui užtvirtinti. Džiaugiuosi atradusi būdą kaip naudoti šią pudrą, todėl drąsiai rekomenduoju ir Jums :)

No comments:

Post a Comment