11/01/2017

Deborah milano Smalto Metal effect maxipennello nagų lakas 01*


Sveiki, mieli skaitytojai. Vakar galvojau apie tai, kad kaip viskas vis dėl to greitai keičiasi. Jei aną dieną galvojau apie kažką, kad tikrai nepasikeis, tai po to sužinojau, kad ėmė ir pasikeitė. Nors atrodė, kad tai neįmanoma. Taip sakant, gyvenu ir vis stebiuosi tuo. Tuo pačiu, aišku yra geras posakis: nepakeičiamų nėra ;). Beje, kaip Jums oras paskutiniu metu? Aš tai grįždama namo labai gailėjausi, kad nepalaukiau vyro, nes OMG kaip slidu! Kažkaip kol ėjau pietauti taip neatrodė, o vakare vos parėjau, tiksliau reikia sakyti vos parčiuožiau. Ir vis prisimenu, kad man reikia nusipirkti atšvaitą. Lyg ir turėjau, bet dabar neberandu, o juk be atšvaitų vaikščioti negalima. Šiandien papasakosiu apie Deborah milano riboto leidimo kolekcijos nagų laką, nors nagų lakų kurie suteikia metalinį efektą nemėgstu, esu apžvalgininkė, todėl ištestavau ir apžvalgą parašysiu.





Kaina: apie 7 eurus,
Kur pirkti: Drogas parduotuvėje. https://www.drogas.lt/






Aš testavimui gavau auksinės spalvos nagų laką, kuris suteikia nagams metalinį efektą. Tokių aš nemėgstų, nes jie optiškai mažina mano nagus, bet to įsryškina nagų netobulumus. Taigi, išbandžiusi tiek priemonių aš realiai paprastai tik pamačiusi kaip atrodo priemonė jau žinau ko tikėtis, čia nebuvo išimtis.

Nagų lako teptukas gan platus, plokščias, man gan sunku nulakuoti nagus lygiai, neišeinant už kraštų, tai deja matosi nuotraukoje. Tačiau nagų lakas itin greitai džiūsta, bet vėl gi neišsilaiko ilgai. Todėl čia yra puikus variantas, kai norime greitai nusilakuoti nagus šventei ir žinome, kad jis išdžius labai greitai.

Aš manau tai nėra blogai, asmeniškai neesu mėgėja tų ilgai išliekančių nagų lakų, nes ilgai vaikščioti nusilakavus nagus ta pačia spalva man pabosta, o su šita spalva tikrai ne tas atvejis, kad norėsite ją išlaikyti visą savaitę. Todėl manau, kad tai puikus nagų lakas šventiniam periodui, be to jis ir yra iš Kalėdinės kolekcijos :) 

No comments:

Post a Comment