15/01/2017

Dienos makiažas su Artdeco


Vakar užpykau ant mamos, nes ji pradėjo įkyriai klausinėti ar aš ką nors gaunu už tai, kad fotografuoju ir rašau blogą. Hmm, supykau labai ant jos, nes pagal ją taip išeina, kad turėčiau ištisai dirbti. Kas yra hobis ji apskritai nelabai supranta. O šiandien pamasčiau, kad blogas užima labai didelę dalį mano gyvenimo. O šiaip, naujiems pažįstamiems aš net nepasakoju, kad rašau blogą. Kodėl? Nes bijau likti nesuprasta, kodėl rašau apie grožio priemones, kartais jaučiu, kad tiems žmonėms tia gali pasirodyti paiką ir visiškai tuščia. Maždaug, kosmetika tavo hobis? Tu rimtai? Daug kam apskritai sunku įsivaizduoti, kad aš sekmadieniais gerą pusdienį paskiriu makiažams, naujų priemonių bandymams ir fotosesijoms. Kam? Nes man tai patinka. Nes atradusi tinklaraščio rašymą aš nebejaučiu tuštumos, puikiai atsimenu ją, dar kai mokiausi mokykloje... Tas sunkus jausmas, kai nežinai ką daryti, nes apskritai nežinai kuo domiesi ir kas tau patinka. Tokia visiška tuštuma. Taigi, kai pradėjau rašyti ši tuštuma dingo ilgam, jau kelerius metus aš rašau tinklaraštį beveik kasdien, dalinuosi su jumis savo mintimis. 






Kai tokia orų kaita aš itin dažnai pradėjau naudoti savo MAC PREP+PRIME priemonę, naudoju ją prieš makiažą. Puikiai drėkiną veidą ir atgaivina jį. Maybelline babylips prieš makiažą pradėjau naudoti ne taip seniai, tačiau tai jau tapo nepakeičiama rutinoje. Kaip minėjau, kartoju Maybelline fit me makiažo pagrindą. Kas dieną naudoju Paese maskuoklį, man realiai tik jis labiausiai prilipo iš visos OZ dėžutės. Nesakau, kad kitos priemonės blogos. Bet juk žinote, geriausi iš geriausiųjų? :)  Maybelline Master strobling stick švytejimo suteikiančią priemonę aš naudoju bene dažniausiai, kai nenaudoju the Balm kosmetikos. Patiko spalva, lengvas naudojimas, greitas ir geras efektas. Apskritai, aš norėjau daryti metų geriausių įrašus, bet pastebėjau, kad pas mane figūruoja MAC, the Balm, Maybelline ir Loreal. Realiai tai viską jūs matote mano makiažo įrašuose. :)

Lancome tušą iš tikro išsitraukiau, nes norėjau pažiūrėti ar jis tebeveikia? Vis dar, bet kažkaip aš turiu kitų favoritų dabar, šio kas dieną nenaudoju. Negaliu pasakyti, kad tai the best ever tušas. Gaila, kad Debby priemonių nerandu internete, o jos tikrai vertos dėmesio. Man itin patinka lūpų pieštukas, jei reikia tokios spalvos aš griebiuosi būtent šio. O ir kaina gera.

Sleek antakių želė aš naudoju kas dieną, bandau išgauti natūralius antakius. Tiesa, prieš tai apsibrėžiu kontūrus su MAC pieštuku. Kartais gaunasi, kartais ne. Man atrodo trečiadienį aš išėjau į darbą su dar vis instagraminiais antakiais, nes tiesiog nesigavo natūralūs :D


Šiandien išbandžiau tris paskutines spalvas the balm paletėje: kažkodėl visas kitas 6 spalvas aš naudoju dažnai, o prie šių nebuvau prisilietusi. Galiu pasakyti tiek, kad mėgstamiausios vis gi kaip ir buvo taip ir liko anos 6 :)


Su NYX skaistalais įdomiai gaunasi, nes aš esu turėjusi vienus žiauriai prastus skaistalus, jie buvo visai nepigmentuoti. Kai gavau šiuos pagalvojau, o ne, ir vėl. Tačiau, ši spalva man labai patinka, jie tokie pigmentuoti, kad lengva padauginti, išsilaiko visą dieną. Turi savyje aukso spalvos blizgutį, bet vis tiek jis neatrodo per daug iššaukiančiai. Todėl kartais labai minimaliai su jais pasidažau einant į darbą.


Artdeco lūpų dažai  iš naujosios Crystal garden kolekcijos paliko labai gerą įspūdį. Jie tikrai matiniai, laikosi kelias valandas, nesausina lūpų. Labai žavus įpakavimas, matinis ir solidus, patys lūpų dažai sunkūs ir atrodo prabangiai. Ateinančią savaitę aš Jums papasakosiu apie Nyx skaistalus, the Balm paletę ir Artdeco lūpų dažus ;)

No comments:

Post a Comment