21/01/2017

Dienos makiažas su Douglas naujienomis


Sveiki, mielieji. Pagaliau mes namie, ryte aš dariausi makiažą. Nerealiai norėjau išbandyti naujas Douglas priemones, pagaliau tai padariau. Žinote, aš praėjusias metais sužinojau kas tai yra draugystė dėl naudos. Jausmas apgailėtinas, aš manau daugiau mažiau kiekvienas esame su tuo susidūrę... 

Vis dar bandau susidraugauti su blykste, bet ji jau tapo man nepakeičiama. Jei praėjusį savaitgalį mano nuotraukos gavosi per baltos, šį kartą +- gerai :) Dabar mokomės fotografuoti portretus, čia vėl atskira kalba, nes ant kaktos gaunasi atspindys. Viskam perprasti dar reikia laiko. Bet manau, pamažu susidraugausiu, o tuomet jau bus nebesvarbu kuriuo dienos metu fotografuoti.






Šiandien pasidažiau iš peties ir ant savęs susikroviau tikrai nemažai kosmetikos. Iš pradžių daug neatrodė, bet tai pastebėjau kai tvarkiau nuotraukas. 


Be Douglas kosmetikos aš panaudojau kelis savo favoritus, kurie jau tapo etatiniais, tai reiškia, kad šiuos produktus aš labai myliu :) Pradėjau nuo MAC PREP+PRIME bei The Balm makiažo bazės, dabar mano veidas taip išsausėjo, kad jau reikia pagalbos, o be bazės niekaip neapsėjau. Makiažo pagrindas Maybelline Fit me man taip patinka, taip patinka efektas kurį ji suteikia, kad naudoju kas dieną ir nežadu greitai skirtis su šiuo produktu. Catrice ir MAC priemones antakiams Jūs matote jau nebe pirmą kartą, kaip ir Paese bei MAC maskuoklius. Kai kalbėjau apie Paese, aš nepaminėjau, kad dar viena itin patikusi priemonė yra akių pieštukas. Jis tooooks minkštas, taip gerai sklaidosi, bet išsilaiko visą dieną, kad net neturėdama itin daug laiko makiažui aš išsitraukiu ir jį ;)

Ko gero iš visų Douglas naujienų man labiausiai norėjosi mėginti tušą. O jis juk mėlynas! Bet dėl to dar įdomiau :) Galiu pasakyti, kad šepetėlis tai OMG koks didelis ir susuktas, todėl reikia itin atsargiai dažytis, bet rezultatas man tikrai patiko, nes tušas tikrai pigmentuotas, dažo gražiai, atskiria blakstienas, išsilaiko visą dieną. Tik idomu kaip nusivalys LOL :)

Dabar testuoju dvi permatomas birias pudras. Su viena nelabai sekasi susidraugauti, bet aš labai noriu, kad man pavyktų. O štai su Douglas matau, kad jau susidraugavau, pudra tikrai prailgina makiažo būvimo laiką :)


Skaistalus naudojau iš jau aprašytos Douglas Basic paletės.


Pasakysiu nuoširdžiai ir atvirai, ko aš tikiuosi pamačiusi dar vieną daugybės šešėlių palete? Nieko gero. Bet MY FAVORITE PALETTE 2 SMOKEY mane nustebino pigmentacija, šešėliai labai minkšti, gal kiek byra, bet retušuojasi puikiai! Man itin patinka antra iš kairės spalva, ji labai gera bazinė spalva, pigmentuota, na žodžiu, to tikrai nesitikėjau. O pirmoji balta taip pat nustebino, nors ji perlamutrinė, tokios pigmentacijos aš nesitikėjau, nes apskritai labai sunku surasti gerą pigmentuotą baltą spalvą. Dar tikrai ne visas spalvas išbandžiau, bet 1,2 ir 5 spalvos nustebino.



Kaip pagrindinę akių makiažo spalvą naudojau WET&DRY EYESHADOW mono šešėlius. Manau ilgai galvoti kodėl nereikia, prisimenant, kad violetinė - mano mėgiamiausia spalva? :) Man labai patinka šešėliai, kurios galima naudoti sausus ir šlapius, jie paprastai būna pigmentuoti, šie tikrai ne išimtis. Labai faina pakuotė, kam tie šepetėliai aš nelabai supratau, bet iš esmės pasiteisino ir tikrai liks mano kosmetinėje :)


Dar vienas nustebinęs (apžvalgą skaitykite iki galo būtinai, nes bus ir nepasiteisinusių produktų :) ) tai CONTOURING PALLETE, bet ji neatsiejama nuo DUAL TIP CONTOUR BRUSH. Paletę giriu už kokybę, tai 6 birios priemonės, kurios dengiasi, sklaidosi ir laikosi tobulai. Iki vakaro. Nežinau kaip jūs, bet mane tai užknisa tokios priemonės, kurios paveikia tik 3 valandas, o poto nelieka, tai kyla natūralus klausimas, kam po velniais iš vis kontūruoti tą veidą ;) Šepetėlis tai neatsijamas duetas, nes kirstas šepetėlis puikus tuo, kad yra labai tankus, nerealiai švelnus ir ne pliuškis, todėl darbą padaro tiksliai ir kokybiškai. O kitame gale esantis šepetėlis tobulai sulieja ir paskirsto makiažą. Aš žiauriai apsidžiaugiau gavusi tokį šepetėlį, nes visada norėjau išmėginti makiažo suliejimo šepetėlį, na ką, pasiteisino! Ankščiau brūžindavau, brūžindavau ir galo nebuvo matyti, kaip nesiblendindavo, taip nesiblendidavo...




ILLUMINATOR & CORRECTOR STICK tai pati įdomiausia priemonė ever per visą bloginimo laiką. Prisipažinsiu, eisu žiūrėti youtubę ir aiškintis, kam tas rutuliukas. Jaučiuosi kvailai, kad nesuprantu, bet kol kas tikrai ne, nes juk viename gale skystas hailaiteris, kitame pieštukas, o tas rutuliukas prie ko? :) Mįslė, bet taip dar įdomiau :)


PRIMER LIPS tai lūpų bazė. Kai naudoji matinį lūpdažį ji yra būtina. Ši įsiminė savo maloniu kvapu. Labai maloniai dengiasi, minkština lūpas.

Girdžiu kaip klausiate, tai kas gi, Neringa tau nepatiko? Nepatiko LIPSTICK MATT matiniai lūpų dažai. Tiesa, jie turi ir pliusų: tepasi tikrai lygiai, nesigumuluoja, labai labai pigmentuoti, mano spalva nereali, fuksija... Bet jau aplikatorius... Tokios keistos formos, kad niekaip neišėjo normaliai užtepti, todėl teko imtis MAC maskuoklio, o po to ir jis tapo fuksijos spalvos :) Šiaip produkto nesijaučia ant lūpų, kvapo ir lipnumo neturi, bet labai tepliojasi. Man jis kiek primena Pupos fluidą. Kokybė tikrai tokia pat, o kaina daug mažesnė be to dabar Douglas vykdo lojalumo kompaniją ir antra prekę parduoda už pusę kainos, gal dėl to stendai nušluoti? Bet visada galima nusipirkti internetu :) Toks mano šios dienos makiažas, nuo mėlynos, violetinės iki fuksijos, bet juk žinote mane, aš mėgstu ryškiai :)




2 comments: