17/01/2017

Douglas basic palette*


Labas vakaras, mieli skaitytojai. Šiandien prisiminiau kai man vienas vadovas sakydavo – kai įeini į kabinetą, trenk duris su koja, tada visiems viskas bus aišku :D O šiaip tai galvoju, kodėl mane gyvenimas suveda su tokias žmonėmis, intrigantais, kurie paleidę liežuvį vaikšto? Ar jie neturi be to ką veikti? Teoriškai galėčiau imtis to paties, bet ai, neketinu, nes tuo šiaip neužsiimu. Tik kvaila tai matyti iš šalies. Šią paletę gavau dar prieš šventes, iki šiol nepapasakojau, net nežinau kodėl, man pasirodė keista, kad jos nėra Douglas internetiniame puslapyje. Bet, vis tiek papasakoti apie ją verta :)











Visų pirmą, man taip pat keista, kad paletė pavadinta Basic, kas reiškia pagrindinė, nors man taip neatrodė jau pirmą kartą ją paėmus į rankas. Paletė solidi, plastiko pakuotėje, su nemažu veidrodžiu. Atsidaro ir užsidaro be didelio vargo. Joje randame 5 šešėlius: rusvos, šviesiai rožinės, violetinės, gelsvos-auksinės ir fuksijos spalvų bei skaistalus.

Visi šešėliai blizgūs-perlamutriniai. Violetinė perlamutro turi mažiausiai, bet nėra visai matinė. Skaistalai švelniai rožinės spalvos, be blizgučių. Šešėlių pigmentacija puiki, o štai skaistalų man ne itin patiko. Visos priemonės dengiasi bei sklaidosi kuo puikiausiai. Šešėliams reikia pagrindo kaip visuomet :)

Man ši paletė ne basic dar ir dėl spalvų, visgi ne visos dažysis violetiniais ir rausvais tonais. O man labiausiai patiko violetinė, rusva ir tamsesnė rožinė, o štai paletė būtų universalesnė jei šviesiausia rožinė būtų kūno spalvos ir dar geriau – be blizgučių.

Beje, Douglas paletė įpakuotą į dežutę, kurioje dar būna plastikinė apsauga, o ir šešėliai turi apsaugą. Aš manau, kad prašauta su pavadinimu, jei būtų koks Metal Palette Douglas į ją dėmesį atkreiptų dar daugiau moterų.

No comments:

Post a Comment