28/01/2017

Douglas CONTOURING PALLETE kontūravimo paletė*


Sveiki, mielieji. Užsitinginiavau kiek, ar ne? :) Man buvo gan sunki ir ilga savaitė, aš vakarais leisdavau sau daugiau pailsėti, tam, kad kitą dieną galėčiau produktyviai dirbti. Todėl penktadienį dar buvau kupina jėgų, ir nusprendžiau tęsti tradicijas ir kitą savaitę, nes smagu jaustis darbingai ir energingai. Rytoj planuojame išvyką, todėl nežinau kiek laiko turėsiu prisėsti prie kompiuterio, užtai bloginu šiandien. Šiandien pagalvojau, kad metas aprašyti kelias Douglas priemones, kol jos dar yra Douglas parduotuvėje :) Kontūravimo paletė, viena iš jų, neslėpsiu, man labai patinka, todėl skubu rašyti apžvalgą. Beje, šioje apžvalgoje pamatysite spalvų palyginimą su kitą gan garsia kontūravimo palete :)




Contouring Pallete

Veido kontūravimo paletė

Rinkinį sudaro šeši atspalviai: trys skirti kontūruoti ir trys – išryškinti.

Priemonė specialiai skirta išryškinti ir pabrėžti veido bruožams.

Šis rinkinys ir integruota mokymo programa padės tapti makiažo ekspertais: galėsite išryškinti savo skruostikaulius, nosį, akis ir smakrą. Tiesiog vadovaukitės paveiksliukais!

Tamsiausi atspalviai leidžia eksperimentuoti šešėliais ir geriau išskirti veido bruožus.

Šviesiausi atspalviai pagauna šviesą ir įformina veido bruožus.

Talpa: 1vnt.

Kaina: 12,99 €






Aš sugalvojau šią Douglas paletę palyginti su Sleek kreminę kontūravimo palete, nes spalvos man tikrai atrodo panašios, išskyrus pačią tamsiausią :) Taip, šioje paletėje birūs produktai, Sleek - kreminiai, todėl rinktis Jums, bet galiu pasakyti nuo savęs, kad dirbti su biriais produktais daug lengviau, bet čia vėl gi, priklauso nuo to, kaip jūs esatę pripratę.

Paletės įpakavimas kokybiškas, su dideliu veidrodžiu, man labai patinka tai, kad atsidaro 180 laipsnių kampu. Tai tikrai palengvina naudojimą. Mane nustebino priemonės pigmentacija, pati konsistencija labai smulki. Tiesa, byra, bet nukratai ir gerai :)

Tamsesnės spalvos skirtos kontūruoti veidui, šviesesnės bruožams paryškinti, aš dažniau naudoju tamsesnes spalvas :) Priemonė skirstosi puikiai, bet labai svarbu pasirinkti tinkamą šepetėlį. Manau, kad paletė tiks šviesiaodėms, nes tamsios spalvos labiau įdegusioms merginoms ir moterims gali pasirodyti per šviesios ir tiesiog nesimatyti.

Labai patogu tai, kad naudojimo instrukcija yra iškart ant permatomo lapelio, jis dažniausiai būna po ranka kai dažomės, todėl tikrai neliks nepastebėtas :) Man labai patinka ir tai, kad Douglas paletės visos supakuotos į dėžutes, taip jas apsaugant. Ir beje, visada būna su lipdukais, kas apsaugo nuo testuotojų nesusipratėlių rankelių :)

Dar kaip pliusą reiktų paminėti patį priemonių kiekį, gerai, kad skrituliukai pakankamai dideli, tai neapsunkina produkto dozavimo. Aaaa, o svarbiausias dalykas, kad priemonės išsilaiko visą darbo dieną, todėl procedūros kartoti neteks :)

Rekomenduoju šią kontūravimo paletę birių kontūravimo palečių megėjoms, o jei nemėgstate, gal laikas pabandyti ir pamėgti? :)

No comments:

Post a Comment