28/01/2017

Douglas EYESHADOW MONO mono akių šešėliai 63 Under Cover*


Tiesą sakant, jei ankščiau galvojau, kad Douglas kosmetiką tai tokia vidutiniška, dabar išbandžiusi naujienas turiu pripažinti, kad jie labai pagerino kosmetikos kokybę. Dauguma naujienų man patinka, yra naudojamos ir jau įsitvirtino mano kosmetinėje. Aš labai noriu išbandyti ir priežiūros priemones, ypač kūno sviestą :) Bet šiandien tesiu dekoratyvinės kosmetikos temą ir pasakoju apie mono šešėlius, kurie irgi nustebino kokybę.




Eyeshadow Mono

Akių šešėliai

Mėgaukitės šių naujų birių šešėlių spalvų įvairove ir ilgai išliekančiu ryškumu.

Gėrėkitės gausia atspalvių palete nuo kūno iki madingesnių spalvų, įskaitant matinius, vaivorykštinius ir blizgius akių šešėlius, kurie kasdien suteiks jūsų akims ryškumo.

Rekomenduojama tiems, kas nori itin ryškaus akių makiažo.

Rezultatas:

- sodrios spalvos akys;

- ilgai išliekantis makiažas.

Pranašumas

• Maloni tekstūra

• Prieinama kaina

• Vaivorykštiniai, matiniai arba blizgūs šešėliai

Kaina: 9,99 €






Pasakysiu atvirai, šie šešėliai gulėjo mano stalčiuje tol, kol aš sugalvojau nufotografuoti spalvas ant rankų. Oho, jie pasirodė labai minkšti, pigmentuoti, smagiai besisklaidantys. Pakuotė taip pat smagi, solidesnė nei prieš tai buvusio leidimo.

Rinkoje yra 4 šių mono šešėlių spalvos, mano spalva unde cover, tai tikrai mano spalva - rusva, lengvai švytinti, ne banali spalva. Manau ją tikrai dažnai naudosiu savo makiažams, nes gerai dengiasi, lengvai sklaidosi, atrodo labai natūraliai ir gražiai ir išsilaiko tikrai padoriai, su šešėlių pagrindu (o kaip be jo?) iki darbo dienos pabaigos.

Be to, tinka jautrioms akims. Mane tikrai nustebino šešėlių kokybė, todėl manau, kad reikia skubėti pasinaudoti Douglas akcijomis, kol dar galima antrą Douglas prekę įsigyti su 50 procentų nuolaida :) Rekomenduoju, nes tai kokybiški šešėliai ir natūralios, kas dieną naudojamos spalvos. 

No comments:

Post a Comment