25/01/2017

Douglas KISS & CURL MASCARA blakstienų tušas Nr. 04 - Blue*


Labas vakaras, mieli skaitytojai. Kaip smagu, kad kai ryte važiuoju į darbą jau švinta, o kai grįžtu dar nebūna visiškai tamsu. Toks jausmas, kad pagaliau ateina pavasaris. Aš po truputį keičiu savo aprangos stilių, jei ankščiau niekada nenešiodavau juodų kelnių, tai dabar tokias įsigijau. Keista... Bet, kad ir koks būtų aprangos kodas, papiknaudžiauti galime dažydamosis, šį kartą artėjant pavasariui norisi kažko išskirtinio ir neįprasto, o ši priemonė tikrai tokia. Ji išskirtinė ir savo pakuote ir tuo, kad tušas mėlynas!





Riečiantis ir apimties suteikiantis blakstienų tušas

Tušas Kiss & Curl blakstienoms suteikia neįtikėtinos apimties ir jas pariečia.

Dabar siūlome rudos ir mėlynos spalvų arba juodą vandeniui atsparų tušą!

Pranašumas

- Prieinama kaina.

- Keleriopa nauda: apimtis, blakstienų rietimas, ilginimas ir atskyrimas, ilgalaikis rezultatas.

- Labai minkštas pluoštinis šepetėlis, leidžiantis suimti visas blakstienas nuo šaknų.

Talpa: 12,5ml

Kaina: 14,99 €






Pasakysiu atvirai, iš visų Douglas naujienų labiausiai norėjau išbandyti šį tušą. Jis mane traukė savo geltona pakuotę, o paėmusi į rankas pajutau, kad pakuotė net su iškilimais, tos dalys kurios vaizduoja blakstienas yra iškilios, tai tikrai nematytas dizaino sprendimas :)

Bijau aš tokių spalvų, nes dažnai spalvoti tušai nebūna labai pigmentuoti. Tačiau, su šiuo viskas kitaip, dažo iš karto mėlynai, tiesa ta mėlyna nėra ryški, o prigesinta, į tamsumą. Man dėl to dar labiau patinka, nes realiai ne iš karto suprasi, kad pasidažiau mėlynu tušu :)

Kas stebina ir glumina, tai gigantiškas šepetėlis. Jis ilgas, šereliai ilgoki, bet minkšti, be to aplikatorius dar ir susuktas spirale todėl bent man yra iššūkis juo pasidažyti skubant. Bet, rezultatą šis tušas tikrai duoda, blakstienos būna užriestos, pailgintos ir atskirtos. Tušo konsistencija vidutinio skystumo, dažosi tolygiai ir nenueina gumulėliais.

Mano akys jautrios, todėl dažnai būna, kad spalvoti tušai man jautrina akis. Šis to nedaro, išsilaiko visą dieną, nenutrupa ir nenubyra. Man buvo labai įdomu, kaip jis nusivalys, bet nusivalo lengvai. Apskritai tai apart didelio šepetėlio aš neturiu kuo skųstis, tai tikrai įdomiai atrodantis ir gerą rezultatą suteikiantis tušas.

Rinkoje yra trys spalvos: juoda, ruda ir mėlyna. Rekomenduoju išbandyti, jei ne mėlyną spalvą tai juoda arba rudą :) Mano darytą makiažą kuriam naudojau šį tušą rasite čia.

No comments:

Post a Comment