28/01/2017

L`oreal COLOUR RICHE LA PALETTE 02 Rouge*


Nusprendžiau, kad ryt blogo nerašysiu, todėl šiandien - trečias postas iš eilės. Aš esu labai pikta ant savo pašto, per naujuosius keitėsi kolektyvas ir jos sugebėjo nuknisti mano L`oreal siuntinį. Kitokio varianto neturiu, nes lapelio aš negavau, o siuntos panašu, nepagražino, tai kas lieka? Esu nerealiai pikta, jei siuntinys vis gi neatsiras, užskaitysiu tai kaip vagystę ir nueisiu į policiją bei parašysiu skundą ant Raudondvario pašto. Jau, kad atvirukai neateina tai nieko nepadarysiu, juk jie nebūna registruoti, bet siuntiniai? Plius jos kažkaip sugeba neatnešti lapelių, po to jie kažkur atseit užkrinta, o tada jos vėl juos randa. Na, vienu žodžiu ilga ir nemaloni istorija, matyt neveltui darbuotojos pasikeitė. Na, o šiandien pagaliau atėjo laikas papasakoti apie nerealaus grožio L`oreal lūpų dažų paletę. Ji tokia graži, toookia graži, kad ilgą laiką aš tiesiog nenorėjau jos testuoti ir pradėti naudoti, kad nesugadinčiau...




Colour Riche La Palette

Lūpų dažų paletė

1 paletė lūpoms, 6 kreminiai atspalviai, begalinė įvaizdžių įvairovė.

L’ORÉAL PARIS atskleidžia profesionalių makiažo meistrų paslaptį sukurdami rafinuotą paletę lūpoms Color Riche Lip Palette, kurią sudaro šešių lūpų dažų atspalviai iš legendinės Color Riche kolekcijos. Nuo matinių iki itin spindinčių ar šilko švelnumo efektą suteikiančių lūpų dažų.

Atverkite savo ypatingą auksu tviskančią paletę ir sukurkite išskirtinę, pabrėžiančią lūpų spalvą. Lūpų dažų formulė praturtinta unikaliais kremais ir ryškiais spalvos pigmentais, kad spalva būtų sodri, o lūpos išpuoselėtos. Būkite savo lūpų kūrėja – kurkite beribę įvaizdžių įvairovę, lūpų dažų teptuku maišant keletą atspalvių. Paletėje yra veidrodėlis ir profesionalus lūpų dažų teptukas, kad lūpas padailinti galėtumėte ypač kruopščiai.

Galite pasirinkti iš dviejų – raudonų arba natūralių – atspalvių palečių, kad tiktų bet kuriai nuotaikai, aprangai ar įvaizdžiui, tiek dieną, tiek naktį. Pirmosios paletės atspalvių spektras – nuo rusvai gelsvo iki rudo ir nuo ryškiai rausvo iki švelnaus rožinio. Antrojoje paletėje derinami įvairūs raudoni atspalviai, tarp jų – karmino, rubino, purpuro ir plytų raudona.

Naudojimas:

Jei norite klasikinio įvaizdžio, lūpų dažų teptuku padenkite visas lūpas. Norėdama sukurti madingą šešėlinį Ombrée efektą, maišykite keletą atspalvių.

Rezultatas:

Ikoniška lūpų spalva arba prancūziško Ombrée stiliaus lūpos iš natūralių arba rausvų lūpų dažų atspalvių spektro.

Talpa: 6g

Kur pirkti: Droge, Eurokos, Douglas, didžiuosiuose prekybos centruose

Kaina: 17,49 €








Žinote, per kelis bloginimo metus aš tiesą sakant atsirinkau favoritus. Nori nenori taip gavosi, aišku, man smagu testuoti visokią kosmetiką, bet L`oreal naujienų aš laukiu labai, nes šį brendą statau prie MAC, mat kokybė stebina, taip pat L`oreal nuo MAC neatsilieka inovatyvumu. Tiek įžvalgų, o dabar pakalbėjime apie pačią paletę.

Tai net 6 raudoni atspalviai, tiesa, vienas man labiau oranžinis :) Aš norėjau padaryti nuotraukas, kaip lūpų dažai atrodo ant lūpų, bet tiesa yra ta, kad man labiausiai tinka pati pirmoji nuo viršaus raudona spalva, o kitos nelabai :)

Tiesą sakant, geresnė pigmentacija yra tai, ko man norėtųsi iš šių lūpų dažų, nes tinkamą spalvą aš išgaunu užtepusi lūpų dažus tris kartus, aišku, taip mes galime spalvą reguliuoti ir užtepdami vieną ar du sluoksnius turėti ne tokias ryškias spalvas, bet man tas rezultatas nepatinka ir aš vis tiek tepu trečią.

Tai kreminės konsistencijos lūpų dažai, su veidrodiniu užbaigimu. Kas man itin patinka, nes lūpos atrodo labai gražiai, matiniai lūpų dažai jau kiek pabodę, bet vėlgi, kai pamačiau naująją matinių lūpų dažų L`oreal paletę aš jos nerealiai užsimaniau, kokios ten spalvos!

Lūpų dažai išsilaiko apie 2 valandas, bet po to lieka pigmentas, kurį itin sunku nuvalyti. Lūpų dažai turi standartinį L`oreal lūpų dažų kvapą, gan reklamiškai pareikšiu, bet man tas kvapas tai moteriškumo simbolis. Kvapas labai individualus dalykas, bet man jis be galo patinka, tai rafinuotos, savimi pasitikinčios moters vizitinė kortelė.

Štai pati pakuotė atrodo tikrai įspūdingai, aukso spalva traukia visas šarkas ir ne šarkas ;) Jau vien dėl jos grožio ši paletė guli mano stalčiaus viršuje, ten kur visada ją matau. Tiesa, pirštų antspaudai lieka :) Iš pradžių paletė sunkokai atsidarydavo, bet po to matyti prasimankštino ;)

Kas nevertas dėmesio, tai šepetėlis. Būtų daug daug geriau, jei jis būtų ne toks platus. Mane kartais apima toks jausmas, kad gamintojams lieka kažkiek vietos paletėje, ir tada jie turi kažką dėti ir tai būna kažkoks šepetėlis, kurio vis tiek nieks (tikiuosi) nenaudoja. Gal geriau tai būtų dar viena spalva? :)

Aš labai liūdžiu, kad man papuolė ne nude atspalvių paletė, o raudonų, nes nude manau, naudočiau dažniau, bet aš neatmetu galimybės šią paletę įsigyti, mat kas gali būti geriau nei vienas geras lūpdažis? Taip, lūpų dažų paletė. Pamenu, kai pirmą kartą atsidariau lūpų dažų paletę, mane apemė toks geras jausmas, kad turiu ne vieną, o net 6 spalvas :)

Kalbant apie spalvas, tai jos vienaip atrodo žiūrint į paletę, o kitaip kai užsitepi ant lūpų. Jei paletėje atrodo beveik vienodos išskyrus tas tamsesnes spalvas, tai užsitepus iš karto išsirenki savo spalvą, nes juk visos tikti negali? Beje, visada galima spalvas maišyti arba pasidaryti ombre efekto lūpas :)

Tiesa, visos spalvos turi veidrodinį spindesį, bet prieš paskutinė nuo apačios turi lengvą blizgutį, dėl kurio man patinka mažiausiai, nežinau, man tie blizgučiai tokie old fashion atrodo :)

Reziumuojant, paletė man labai patinka, patinka priemonės išpildymas (neskaitant šepetėlio), kokybė, todėl manau, kad tai būtų puiki dovana kiekvienai kosmetiką mylinčiai moteriai.

Makiažą su šia palete rasite čia.

No comments:

Post a Comment