23/01/2017

L`oreal PURE CLAY Raudona skaistinamoji kaukė #INSTADETOX*


Labas vakaras, mielieji. Šiandien eidama namo aš galvojau, kad yra būtina turėti savaitės planą. Todėl, kad jis daug efektyvesnis nei mėnesio planas, mat vargu ar paskutinę mėnesio dieną pajėgtumėme padaryti visus neužbaigtus darbus. Kalbant apie blogą tai aš gaunu ataskaitą iš Bloglovin, ten kiekvieną sekmadienį atsiunčia statistiką. Šią savaitę aš susigriebiau sekmadienį, pabloginau iš peties ir taip atsigriebiau už praleistą laiką, taip pamažu įvykdžiau savo planą. Šiandien pakalbėsime apie L`oreal naujieną, apie kurią spėjo aprašyti praktiškai visos blogerės, bet kažin, ar ji tikrai verta dėmesio? :)





3 GRYNIEJI MOLIAI + RAUDONASIS DUMBLIS
Nušveičia negyvas odos ląsteles. Atkemša ir siaurina poras.

Itin veiksminga grynųjų molių ir raudonųjų dumblių kaukė, švelniai nušveičia ir suteikia spindesio vos per 10 minučių. Mūsų unikali ir efektyvi formulė leidžia mėgautis įvairiais pojūčiais ir kvapais, o stipriai veikiantis grynas molis ir vulkaninės uolienos, švelniai nušveičia negyvą veido odos sluoksnį ir išlygina jos paviršių. SKAISTINAMOJI gryno molio kaukė skirta šiurkščiai veido odai su giliai užsikimšusiomis poromis, kad oda taptų lygi, vienodo atspalvio ir vizualiai mažesnėmis poromis.

Kaina: apie 10 eurų
Kur pirkti: Droge, Eurokos, Maximoje, visur, kur prekiauja L`oreal.


aqua (vanduo)kaolin (kaolinas - absorbentas, šveitiklis, tūrio mažinimo medžiaga)glycerin (Glicerinas - denatūrantas, tirpiklis, drėkiklis)glyceryl stearate (Glicerilo stearatas - minkštiklis, emulsiklis)propylene glycol (Propileno glikolis - tirpiklis, drėkiklis, klampumo reguliavimo medžiaga)cycloxeasiloxane (Cikloheksasiloksanas - silikono pagrindo medžiaga, minkštiklis, tirpiklis, kondicionuoja odą, plaukų balzamas)hydrogenated polyisobutene (minkštiklis, klampumo reguliavimo medžiaga, sudaro plėvelę,  dimethicone (Dimetikonas - silikonas, minkštiklis, kondicionuoja odą)peg-100 stearate (PAM)prunus armeniaca seed powder (Abrikosų kauliukų milteliai - abrazyvas)perlite (Perlitas - abrazyvas, absorbentas)polysorbate 20 (PAM)carbomer (Karbomeras - emulsiklis, gelifikantas, klampumo reguliavimo medžiaga)triethanolamine (Trietanolaminas - chelatorius, kvepalų ingredientas, kvapų sugėriklis)dimethiconol (Dimetikonolis - silikono polimeras, minštiklis, drėgmę palaikanti medžiaga)palmaria palmata extract (Dumblių ekstraktas - antioksidantas, saugo ir kondicionuoja odą)moroccan (klampumo reguliavimo medžiaga, absorbentas)lava clay (lava clay)caprylyl glycol (minkštiklis, drėkiklis, plaukų balzamas)xanthan gum (emulsiklis, rišiklis, PAM, gelifikantas, klampumo reguliavimo medžiaga)montmorillonite (Montmorilonitas - minkštas molio silikatas, absorbentas, šveitiklis, emulsiklis)tocopherol (Tokoferolis - vitaminas E)phenoxyethanol, (Fenoksietanolis - konservantas), Cl 77491 (geležies oksidas - kosmetinis dažiklis iš geležies oksido)Cl 77492 (geležies oksidas - kosmetinis dažiklis iš geležies oksido)Cl 77499 (geležies oksidas - kosmetinis dažiklis)linalool (kvapalų ingredientas), parfum.




Oooo TAIP, TOKIOS manęs Jūs dar nematėt :DDD Be makiažo, mano neprižiūrėtoje vonioje ir su didelėmis akimis, nes juodoji kaukė itin stipriai veikia :D Bet šiandien apie raudonąją. Kodėl? Nes ji man patiko labiausiai. Jos poveikis mano odai pastebimiausias.

Jau matėte, kad gavome visas tris kaukes, odos testą, rankšluostuką, kurį riekia suvilgyti karštu vandeniu ir dėti ant veido, kad atsivertų poros, taip pat žvakę, kurios kaip tik reikia norint mėgautis tokiomis procedūromis :)

Visų pirmą apie įpakavimą: man tikrai patinka pasirinkta žalsva perlamutrinė spalva. Kaukė yra standartiniame stikliniame L`oreal kremų įpakavime, apsaugota dangteliu, be to įpakuota į dėžutę. Viskas tvarkinga, jokių nusivalančių užrašų ar neatsparių vandeliui lipdukų. Kažkodėl jie mane labai nervina :)

Pati kaukė – rausvos spalvos, su juodomis, šveičiamomis dalelėmis. Kaukė skonsistencija - pakankamai skysta, bet labai patiko tai, kad būdama ant veido ji netempia jo. Kaukę tepti reikia greitai, nes džiūsta labai greit.

Kvapas man labai patinka, toks neutralus, na, man apskritai patinka L`oreal veido priemonių kvapai ;) Dar pliusas kaukei dėl to, kad ji lengvai nusiplauna ir tinka jautriai odai. Beje. atlikus odos testą aš sužinojau, ką jau ir taip seniai žinau (LOL :) mano T zona riebi, o žandų oda normali, būtent todėl ant jų tepu šią kaukę.

Beje, multimasking`as yra labai fainas dalykas (čia kai turi daugiau nei vieną kaukę ir tepi pagal odą). Nes juodosios kaukės ant žandų aš niekų gyvu netepsiu, kitoje apžvalgoje papasakosiu kodėl. Bet svarbiausia yra poveikis, o po šios kaukės mano oda pastebimai pašviesėjo, tapo švelnesnė ir minštesnė. Porų, tiesa, mano manau niekas nepajėgs išvalyti, bet tas šviesinamais poveikis toks smagus, po kelių kartų galima net nebenaudoti makiažo pagrindo, nes oda ir taip gražiai atrodo.

Kalbant apie sudėtį, čia juk L`oreal produktas, ir iš jo eko ingredientų nelabai kas tikisi (ar tikisi? :), bet man labiausiai patiko tai, kad kaolinas net antroje vietoje, kas reiškia, kad jo tikrai nemažai, be to yra ir kitų veikliųjų medžiagų.

No comments:

Post a Comment