06/01/2017

Noah 1.1. Šampūnas riebiems ir ploniems plaukams*


Šiandien pagalvojau, kad labai pasiilgau blogo rašymo, vyras atsigulė pasnausti, o aš kažkaip žiūrėdama vieną video po kito, nejučia pradėjau rašyti dar vieną atsiliepimą.
Žinote, aš labai džiaugiuosi, kad blogas buvo ir liko mano poilsio vieta, kad aš nedarau iš to "darbo", kad galiu rašyti tada kada noriu, kada turiu minčių, o ne tik rašyti, nes taip reikia. Labai teisingai pastebėta, kad begant laikui norisi permainų ir tam tikri dalykai pradeda atsibosti.Nebeskaitome tų pačių bloggerių, nebežiūrime t pačių video. Taip jau yra, gyvenimas keičiasi, mes keičiamės, o jei kiti žmonės nesikeičia su mumis, netobulėja, telieka juos paleisti. Bet būna, ir kitiap, po kurio laiko atrandi tai, su kuo buvo susigyventa, po to pasirodo, kad nerealiai pasiilgai, ir kaip po velnių galėjai be to gyventi? Kalbu apie draugystę. Neseniai atnaujinau ryšius su viena drauge, o Dieve, kaip aš tuo džiaugiuosi. Tik ji supranta medinius bajerius, tik su ja galima žvengti valandą ir kalbėti apie beleką. Na, žinote, tą jausmą? Tiesa, su ja apie kosmetiką nepašnekėsi, ji jos praktiškai nenaudoja, bet gal ir gerai, nes kartais atritrūkti ir pravedinti galvą yra labai šaunu. Dar aš labai džiaugiuosi, kad ryt sulauksiu krūvos svečių, jie nepabijojo šalčio, ir atvyks pasveikinti manęs su gimimo diena, bei valgyti žąsies. Pala, ar anties? Jau sumaišiau, jaučiu :D Taigi, ryt manęs laukia labai smagus laikas, bet prieš vakarą aš dar turiu sutvarkyti bardaką namuose, apsikuopti. Nerealiai laukiu rytojaus. 




Suteikiantis apimties, su citrusiniais vaisiais.

Natūralus šampūnas, suteikiantis apimties, skirtas ploniems ir linkusiems greitai riebaluotis plaukams. Jo pagrindas sudarytas iš valančių augalinių ingredientų, kurie švelniai valo plaukus ir galvos odą. Sudėtyje esantys eteriniai aliejai, citrusai, apelsinai ir bergamotės suteikia plaukams purumo, šviežumo pojūtį, užtikrina blizgesį.

Kaina: 14,90€

http://inbeauty.lt/plaukams-noah-sampunas-riebiems-ploniems-plaukams?search=noah


Profesionalus produktas be silikonų, parabenų, parafino, mineralinių aliejų, DEA, SLS.

Sudėtis: Aqua [Water], (vanduo), Sodium coco-sulfate (PAM), Cocamidopropyl betaine (PAM), Citrus aurantium amara flower water [Citrus aurantium amara (Bitter orange) flower water] (kondicionierius, kvepalų ingredientas), Phenoxyethanol (konservantas), Myristyl lactate (minkštiklis), Limonene (kvapiklis), Sodium cocoyl hydrolyzed wheat protein (PAM), Sodium chloride, (druska-klampumo suteikianti medžiaga, mažina tūrį), Sodium olivamphoacetate (PAM), Decyl glucoside (PAM), Dicaprylyl ether (tirpiklis, minkštiklis, kondicionierius), Benzoic acid (konservantas), Citric acid (reguliuoja pH; keratolitikas, kvapų sugėriklis), Tetrasodium glutamate diacetate (chelatorius), Glyceryl oleate (PAM), Citrus limon peel oil [Citrus medica limonum (Lemon) peel oil], (Citrinos žievelių aliejus - tonikas, pasižymi sutraukiamosiomis savybėmis, kvapiklis), Dehydroacetic acid (konservantas), Citrus bergamia peel oil expressed (citrusinių bergamočių aliejus), Citrus aurantium dulcis oil [Citrus aurantium dulcis (Orange) peel oil] (Apelsinų žiedų aliejus - tonikas, standinamoji medžiaga, kondicionuoja odą).





Žinote, būna tokių priemonių, kurios patinka jau pirmą kartą paėmus į rankas, po to pradedi naudoti ir supranti, kad pirmas įspūdis buvo teisingas. Su NOAH priemonėmis pažindinuosi pirmą kartą, ir iš kart tapo aišku, čia kai kas gero. Jau įpakavimas patiko, tai plastikinis baltas buteliukas, matinis, dizainas šiuolaikiškas, bet išsiskiriantis iš visų kitų buteliukų. Žinote, kaip būna, kai stovi priemonė, ir ji tokia šviežiai atrodanti tarp kitų? Aš visada atkreipiu dėmesį į dizainą, į tai kaip kompanijos sugeba adaptuoti savo dizainus, ar sugeba juos padaryti šiuolaikiškais, nes ir tai man labai daug ką pasako apie kokybę.

Bet dizainas aišku dar ne viskas, svarbu ir rezultatas. Kai pažindinomės su inbeauty komanda aš parašiau, kad mano galvos oda riebi, o plaukai sausi. Jie man parinko būtent šį šampūną :) Šampūnas kvepia citrusais, yra labai skalsus, labai gerai putoja, plauna riebius plaukus, tinka jautriai galvos odai. Idomumo dėlei pridursiu, kad aš jį jau pabaigiau, ir žinote, kaip būna, kai pabaigi ir po to trūksta? Taip, čia tas atvejis.

Tiesą sakant, praėjusieji metai buvo gausūs plaukų priežiūros priemonių bandymų ir aš supratau, kodėl profesionalus šampūnas yra geriau už npetinį šampūną ir bet kokio prekybos centro. Taip, jis kainuoja brangiau, bet jis padaro tai ką žadą (mano atveju - išplauna riebia odą, drėkina plauką), o svarbiausia, kad po jo neniežtėjo galvos odos, kas man būna nuo tų kitų šampūnų. Švara ir gaiva jautėsi dar kitą dieną. Gali pasirodyti, kad vėl giriu, bet šį kartą tai tikrai ne feilas, drąsiai tai rašau pabaigusi produktą, et, noriu dar ko nors NOAH, manau kartosiu šį šampūną :)

2 comments:

  1. Man Noah irgi paliko labai gerą įspūdį. Baiginėju šampūną su haliuronu, laukiau kol vėl prekyboje atsiras prieš aprašydama. Tikrai įdomus ir partauklus brendas.

    ReplyDelete