15/01/2017

Paese MATINIO EFEKTO PUDRA SU ARGANO ALIEJUMI 01*


Kol mano vyras tvarko dušą (pas mus kokį pusę metų namie jovalas, nes aiškinamės, kodėl gi šlampa siena) pagalvojau jog pats metas parašyti apie produktą, kuris man nepatiko. Ankščiau sulaukdavau labai daug komentarų, kad esu kažkokia keista, nes man nepatinka tie produktai, kurie visoms patinka :D Tačiau, manau, kad būtent rašydama ir apie man nepasiteisinusius produktus aš užsitarnavau Jūsų pasitikėjimą. Vienas tokių – Paese kompaktinė pudra.



MATTIFYNG POWDER WITH ARGAN OIL – kompaktinė pudra riebiai ir mišriai odai. Produktas pasižymi itin lengva tekstūra ir labai intensyviu maskavimu bei matiniu efektu. Kompaktinė pudra su argano aliejumi – ideali priemonė kreminės pudros fiksavimui, bei makiažo atnaujinimui dienos eigoje.

Jokių parabenų ir alergenų! UVA, UVB saulės apsaugos filtrai.

Dvi naudojimo galimybės:

• Klasikinis – dengiant sausą produktą natūralaus pluošto teptuku.
• Kreminės – sumaišius produktą su vandeniu, dengiama sintetinio pluošto teptuku.


Kaina: 12,45 €






Paese kompaktinės pudros įpakavimas juodas, plastikinis, su veidrodžiu. Sunkus, atrodo solidžiai kartu pridėta ir kempinėlė. Pats produktas skirtas mišriai ir riebiai odai, turėtų būti lengvos tekstūros, stipriai maskuoti ir suteikti matinį efektą. Galima naudoti ir sausu ir kreminiu būdu (sumaišius su vandeniu).

Gerai tai, kad siūlomi net 6 atspalviai. Kodėl man priemonė nepasiteisino? Jau pirmą kartą pastebėjau, kad ji labai biri. Naudojant pamačiau ir kitus minusus. pudra labai matosi ant veido, išryškina poras, o jei turite spuogų ar kitų nelygumų juos dar labiau pabrėžia. Man ji primena MAC Studio fix pudra, realiai principas turėtų būti toks pats, bet ten užsipurški PREP+PRIME priemonės ir viskas susitvarko, o čia jokio panašaus dalyko šalia nesiūlo. Plius paprastam vartotojui tai tikrai nešaus tokia mintis.

Be to, nepastebėjau, kad prailgintų makiažo būvimo laiką, po trijų valandų man T zona jau pradeda blizgėgti. Geriausiai makiažą išlaiko the Balm Anti-Shine kompaktinė pudra, plius ji tikrai nematoma ant veido. Ši apžvalga gavosi truputi palyginamoji, stengiuosi taip nerašyti, tačiau šiuo atveju produktas pats tai pasufleravo.

1 comment:

  1. Labas, Neringa!
    O man ši pudra tikriausiai dėžutės favoritas. Ji taip puikiai užbaigia makiažą, visiškai užmaskuoja poras, veidas atrodo lygut lygutėlis. Ir tikrai prailgina makiažo išsilaikymą. Makiažą dienos metu pakanka tik atšviežinti šia pudra ir vėl viskas puiku. Ir visai nepastebėjau, kad pudra būtų labai biri ar pastebima ant veido. :D Kokie mes visi esam skirtingi! Bet juk taip daug smagiau gyventi, ar ne? :)
    Beje, tavo favoritas - Paese maskuoklis man visiškai neprilipo. Net nesupratau jo prasmės. Man jis visiškai nieko nemaskuoja ir dar subėga į raukšleles. :D

    https://provansoroze.wordpress.com/

    ReplyDelete