22/01/2017

Rituals... THE RITUAL OF LIGHT dušo putos*




Sveiki, mielieji. Šiandien pas mane tvarkymosi diena, taip pat šepetėlių plovimo diena. Kartais aš pagalvoju, kaip fainai būtų, jei kas nors kada nors man sugalvoti padovanoti tokią dovaną ir už mane sutvarkytų namus... Atrodo gyvename 42 kvadratinių metų namuose, bet tvarkymo tai sočiai... Lieku sau toliau svajoti, o šiandien papasakosiu apie paskutinį likusį Rituals... produktą iš The ritual of light riboto leidimo kolekcijos - tai dušo putos. Vakar aš išspaudžiau paskutinį lašą, todėl nuomonė bus tvirtų tvirčiausia. Tiesa, paskutinių metu aš užsivertusi darbais, jei ankščiau galvodavau, kad jokių būdu nesinešiu darbo namo, ar nesėdėsiu viršvalandžių, tai dabar mastau visiškai kitaip. Logiška, kad laiko sau lieka vis mažiau, o blogas yra mano hobis, kurį veikiu nuvogtu nuo savęs laiku. Nieko keisto, kad man jo nelieka tūsams, kelionėms ar susitikimams. Ir posakis „negali, nes nenori“ man netinka, nes juk tiesiog nepersiplėši, natūraliai... Taigi, aš naudojuosi kiekviena proga pasilepinti, kaip, kad ir šiandien eisiu į vonią, užsidegsiu šią nuostabią žvakę, prisipilsiu putų, užsitepsiu kaukę ir bandysiu gaudyti laisvas minutes sau...




Mėgaukitės naujomis riboto leidimo dušo putomis iš The Ritual of Light kolekcijos.

Unikali technologija! Lašelis želė susitikęs su vandeniu virsta švelniomis drėkinamosiomis putomis.

Šiose dušo putose susijungia gaivinantis saldusis apelsinas ir šiltas cinamono aromatas.

Kad ilgiau galėtumėte mėgautis šiuo nuostabiu aromatu, po prausimosi naudokite The Ritual of Light kūno kremą.

Kaina: 8.50 €
http://www.rituals.lt/kolekcijos/the-ritual-of-light-kolekcija?product_id=455


AQUA/WATER (vandui)SODIUM LAURETH SULFATE (Natrio laureto sulfatas - PAM)COCAMIDOPROPYL BETAINE (PAM)ISOPENTANE (propelentas)SORBITOL (drėkiklis)PEG-120 METHYL GLUCOSE DIOLEATE (PAM), PARFUM/FRAGRANCE, ISOPROPYL PALMITATE (antistatikas, rišiklis)ISOBUTANE (propelentas)SODIUM BENZOATE (konservantas)PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL (emulsiklis)CITRIC ACID (citrinos rūgštis)GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE (antistatikas)COUMARIN (kumarinas - kvapų sugėriklis)LINALOOL (kvapų ingredientas)LIMONENE (kvapilklis)CINNAMAL (kvepalų ingredientas)CITRONELLOL (kvepalų ingredientas).



Dušo putos tai toks įdomus nestandartinis dalykas: tai dušo želė, kuri susiliejus su vandeniu virsta putomis. Ši želė permatoma, sudėtyje nėra dažiklių, o kvepia nuostabiai: apelsinais ir cinamonu. Tai tikras žiemos kvapas, bet žiema mūsų nepaliks dar kokį mėnesį tai tikrai manau. Įpakavimas tikrai išskirtinis, juodas, su aukso spalvos taškeliais, manau tai dangaus imitacija :)

Peržvelgus sudėtį aš turiu tik vieną rekomendaciją, naudoti mažiau PAM (putojimą sukeliančių medžiagų, sls), nes šie ingredientai sausina odą, galbūt laikas atsižvelgti į natūralumą? Plius aišku aš suprantu, kad putų be PAM nepagaminsi, o čia juk ir yra šio produkto esmė... Be to rinkoje yra ir daugiau panašių produktų, bet visi kiti taip žiauriai sausina odą, kad net nesinori baigti iki galo.

Rituals... putos sausina mažiausiai, žinoma puikiai prausia, ir gausiai putoja, užpildydamos vonią nerealiu kvapu. Smagu, kad dozatorius puikiai veikia iki galo, niekas neužsikerta ir neišbėga. Džiaugiuosi, kad ši kolekcija dar yra parduotuvėse, todėl labai tikiuosi, kad man pavyks nusipirkti dar vieną (šią pakuotę aš gavau testavimui) ir toliau žiemoti su apelsinų ir cinamono kvapais...

No comments:

Post a Comment