08/01/2017

SEKMADIENIO RUBRIKA: NAUJIENOS #87 mano pirkiniai


Visą dieną tampėmės po prekybcentrius, nes reikėjo pasipildyti atsargas. Nesitikėjau, kad bus tiek daug žmonių, atrodo, kad kažkas dar ne visus pasveikino ir nupirko ne visas dovanas :) Bet aišku, dabar parduotuvės bando prisivilioti išpardavimais :) Jau labai seniai norejau šio Skincode prausiklio, todėl nuėjau į Kosmadą ir nusipirkau.




Be galo džiaugiuosi dėl to, kad pagaliau Kaune yra Rituals... man atrodo, aš ten būsiu dažnas svečias ;) Man labai patiko ši linija, todėl nusipirkau kūno losjoną pabandymui.


Kai tik pamačiau Loreal naująją liniją supratau, kad būtinai turiu išbandyti, nes šampūnas man tikrai turėtų tikti. Labai viliuosi, kad iš tikrųjų išplaus riebius plaukus ir suteiks jiems apimties :) Nustebau, kad dabar droge tik 2 eurai :)  Tokie mano šios savaitės pirkiniai, eisiu į paštą, nes žinau, kad ten jau manęs laukia ;)

No comments:

Post a Comment