15/01/2017

SEKMADIENIO RUBRIKA: NAUJIENOS #88 Loreal, Douglas, mano pirkiniai ir krūva naujienų


Sveiki, mieli skaitytojai. Ši savaitė buvo labai gausi, pagaliau atsigauname po švenčių, gavau labai daug naujienų. Vis dar bandau susidraugauti su blykstę, fotografija toks įdomus dalykas: nusiperki veidrodinį fotoaparatą, tada pamatai, kad tau reikia kitokio fotoaparato. Tuomet kai gavau blykstę, paaiškėjo, kad reikės dar ir valdymo jai, nes dabar aš užsistojų vaizdą ir viskas matosi nuotraukose. Ką aš norėjau pasakyti, kad vakar ir šiandien padariau daugybę nuotraukų, fotoaparato ekrane jos atrodė geriau nei kompiuteryje (kaip visuomet). Taigi, vėl viskas iš naujo, toliau mokytis :) 

Šią savaitę mane pagaliau pasiekę Loreal veido kaukės. Jų laukiau atrodo visą amžinybę :) Viskas taip gražiai supakuota ir apgalvota, prie kaukės gavau dar ir veido testą, rankšluostuką ir žvakę. Tiesiog pilną SPA komplektą :) Labai ačiū Loreal atstovams, jau vakar vieną kaukę išbandžiau pirmą kartą, šiandien darysiu SPA vakarą :)



Labai seniai norėjau išbandyti Svr kosmetiką, todėl nusipirkau micelinį, o prie jo gavau kelis veido kremų mėginėlius :) Scholl kremą kartoju jau nežinau kelintą kartą, o Maybelline makiažo pagrindą nusipirkau antrą kartą, nes mano manymu tai geriausias iki šiol bandytas makiažo pagrindas mišriai odai.




Šią savaitę taip pat atsiemiau Douglas siuntinį. Gavau begalę naujų priemonių testavimui, ačiū labai, bandau nufotografuoti, o tada eisiu bandyti :)

No comments:

Post a Comment