10/01/2017

Šeštadienio makiažas su Loreal palete


Labas vakaras, mielieji. Ar jau pasiilgote mano makiažų? Šis makiažas buvo darytas šeštadienį, išbandžiau naujienas ir priemones kurios ilgai laukė mano dėmesio. Tą dieną švenčiau savo gimtadienį, todėl nusprendžiau rinktis raudonus lūpų dažus. Kiek gaila, kad šventės baigėsi ir reikia sugrįžti į normalų gyvenimą... O Jums?





Visos priemonės yra naudojamos mano kasdieniniame makiaže. Žinoma, išskyrus nagų laką ir Loreal paletę :) Taip pat Deborah Milano pudrą dabar testuoju, manau greitai galėsiu skelbti verdiktą ir nemanau, kad pasiliksiu kosmetinėje... Maybelline Babylips vazeliną aš naudoju prieš makiažą, kažkaip labai gerai pasiteisino. Antakiams naudoju MAC pieštuką ir Sleek antakių želė, kaip aš džiaugiuosi, kad praėjo instagraminių anktakių mada, Jus net neįsivaizduojate!


Žinoma, kas dieną (nors ir kaip knieti) aš nenaudoju ir Pupa hailaiterio... Traukia, nes jis nerealiai gražus, tiek įpakavimas tiek pats efektas. Beje, grįžau prie Loreal Felline tušo, kodėl? Nes jis taip žiūrėjo į mane, man kirbėjo nuojautą, kad jis pasitaisė. Praėjo iš tiesu nemažai laiko ir jis dabar man labai patinka. Dabar nebetepa košės, vienintelis dalykas, jis nelabai tinka jautrioms akims, tačiau efektas tobulas ir visiškai mane papirko... :)



Aš pernelyg ilgai nesiliečiau prie šios paletės. Ji tokia nuostabi, man buvo labai gaila ją pradėti net bandyti. Susiėmiau, nes vis gi produktus reikia naudoti čia ir dabar, nes juk gyvename ne amžinai. Patikėkite, ji realybėje dar gražesnė...



Dar naudojau The Balm trejetuką: šešėlių pagrindą, appetit paletę ir kompaktinę pudrą. 


Naudojau Bruce Schetta, Mac Encheese ir Rosky Road-Icecream spalvas. Pasakysiu atvirai, ši the Balm paletė man patinka daug labiau nei mano turima Voyage. 

No comments:

Post a Comment