01/01/2017

Su naujaisiais! Šventinis palinkėjimas


Sveiki, mielieji! Tiesiog neįtikėtina, kiek per pastarąsias dienas teko patirti. Mano šventės buvo nerealios, atrodo per jas atsigriebėm už visus metus. Visiems pasakoju istoriją, kai Facebooke pamačiau metų filmuką (na, kur pats FB išmeta), ir metų isimintiniausias įvykis buvo mūsų pusdienio kelionė į Rygą, tą dieną ištisai lijo :) Taigi, mes nusprendėme, kad šias metais taip nebus, norime pakeliauti, visus aplankyti... Štai dar vakar dieną aš nežinojau kur švęsim naujuosius, ryte išvažiavome į Vilnių, nes nusprendėme pasidovanoti vonios spintelę, o po to nuvykome trumpam pas vyro gimines, tai irgi nebuvo planuotą :) Kadangi laiką praleidome smagiai, aš sugalvojau, kad reikia grįžti į Kauną ir važiuoti pas mano mamą, o po to prisijungė ir mano draugė bei jos vyras ir tėvai. Smagiausia, kad mūsų namus skiria tik vienas aukštas :) 

Na, o po to vakaras įsisiūbavo, abi su drauge nusprendėme, kad mes visiškai apsileidome, nebeiname į koncertus, teatrą, o ankščiau eidavome ištisai. Reikia taisyti padėtį, apskritai, šiais metais padariau svarbių sprendimų, jog svarbiausia ne tik įgyvendinti tikslus, bet labai svarbu ir laiku sustoti ir pailsėti. Tik pailsėję mes galime vėl su įkvėpimu kibti į darbus. To ir noriu palinkėti mums visiems 2017-aisiais, tikslų, jų siekti, bet nepamiršti žmonių kurie mus supą, nes vis gi peržiūrėjus nuotraukas supranti, kad geriausi atsiminimai su šeima, giminėmis ir draugais. To visiems ir linkiu, gerų metų, mielieji ir ačiū, kad buvote, esate ir būsite su manimi!

No comments:

Post a Comment