20/01/2017

"The Balm" Appétit akių šešėlių paletė*


Labas vakaras, mieli skaitytojai. Nesvarbu, kad jau vėlu, aš sėdau rašyti blogo įrašo. Žinote ko išmokau praėjusiais metais? Kad reikia save pasaugoti. Jei matai, kad darbo nepadarysi gerai, geriau nedaryti. Tai pasitvirtina, ir jei tik pradedu skubėti niekas nesigauna, aš būnu nepailsėjusi, rezultatas prastas, galiausiai galvoji kam iš vis darei? Todėl kartais kai neturiu minčių aš blogo ir nerašau. Taip pat ir su filmukais, nenoriu, nefilmuoju ir nekeliu į youtubą. Štai youtubas greitai atsibosta, o blogo įrašai liks ilgam, prieš pirkdami kažką Jūs pagooglinsite, ir rasite apžvalgą, o štai visą filmuką vargu ar žiūrėsite :) Šiandien pasakosiu apie The Balm Appétit akių šešėlių paletę, kuri man taip patinka, taip patinka, kad norėjau jai paskirti pakankamai laiko testavimui, tam, kad turėčiau kelis makiažų variantus. 





Ši paletė turi devynis atspalvių, kurių tekstūra švelni. Šiuos šešėlius galiam naudoti tiek sausus, tiek šlapius. Spręsti Jums. Šioje paletėje ir stipriai pigmentuotis matinės splavos bei tviskančios.

Kokios norėsi šiandien? Išsirinkai?

Kaina: €39.99

http://www.dijora.lt/the-balm-appetit-akiu-seseliu-palete






Pats paletės pavadinimas leidžia suprasti, kad tai meniu. Atsidarius paletę, paaiškėja, kad tai ne bet koks, o vyrų meniu ;) Na, čia galime ilgai diskuotuoti ar tokia pasiūla mums tinkama ir ar apskritai tinka toks dizainas, bet The Balm dizainai tokie jau yra – kontraversiški ;) vieną kartą patinka, kitą karta ne visai, o šį kartą man pataikė :D Žodžiu, kol retro moteriškė galvoja, kurį viruką pasirinkti paaiškėja, kad vyrukai tai šešėlių spalvos.




Paletė iš trijų dalių, su veidrodžiu, ją atverttus matome iškirstas raides. Čia vėl užslėpta mintis slypi, ką ji reiškia, galvoti aš nepasiryžus :D Atidarome antrą dalį ir randame pakankamo dydžio 9 šešėlius, man tikrai patinka jų kiekis, nes ir patogu kabinti šepetėliu ir greitai nesibaigs. Tai trys matinės, trys labai blizgios ir trys vos vos blizgios spalvos.


Bruce Schetta – tai kūno spalvos bazinis matinis šešėlis, kuris yra tikrai pakankamai pigmentuotas, nepaisant to, kad jis matinis.

Mac Encheese – alyvinis matinis šešėlis.

Ray Sinbread – matinė rusva spalva.

Tate R. Tots blizgi rusva

Rocky Road-Icecream – blizgi violetinė

Chris P. Bacon – blizgi varinė

Hal Apeno-Poppers – žalsva permatoma su trupučiu blizgučio

Artie Chokedip – pilka su trupučiu blizgučio

Alfred O`Pasta – juoda su blizgučiu


Mano mėgiamiausios visos matinės bei visos blizgios. Kaip neprisipratinau trijų paskutinių, taip neprsisipratinau, nepaisant to, gerai, kad jos čia yra ir galima pasidaryti ne tik rusvą bei alyvinį makiažus. The Balm dėl ko niekada nenuvilia tai dėl kokybės, šešėliai pigmentuoti, sklaidosi gerai, dengiasi maloniai ir nebyra. Aš turiu ir Voyage paletę, kuri man patiko dėl savo priemonių veidui, o štai šešėliai labiau patinka šios. Dar daugiau, aš net skubėdama į darbą išsitraukiu šią paletę pasidažyti akis, nes taip prilipo. Tiesa, skubant kartais būna sudėtinga suvaldyti visas tris dalis, bet susilankstau į įšorę ir gerai :) The Balm paletės įpakavimas kartoninis, bet tvirtas ir visada būna dėžutėse :) Kaina gal ir nėra maža, bet tai gera ir kokybiška priemonė, net 9 šešėliai kurių užteks ilgam, taigi gal geriau viena tobula paletė nei 10 bet kokių?

1 comment:

  1. The packaging and colors are beautiful and fun. I have received some of their shadows in my Birch boxes and they are great.

    Deedee

    http://madeupgirl-madeupgirl.blogspot.com/

    ReplyDelete