15/02/2017

Apie mano meilę Rituals... ir šiaip blevyzgos


Sveiki, mielieji. Nežinau kodėl, gal dėl to, kad esu apsvaigusi nuo vaistų (taip, vis gi sergu), ar šiaip kažkas užplaukė, kad nusprendžiau parašyti kiek kitokį postą. Noriu papasakoti apie mėgstamus Rituals... produktus, kurių mūsų vonioje labai susikaupė, o ir skaitytojai klausia, bet šiandien nenagrinėsiu jų išsamiai, be to dar ir išsakysiu kelias savo susikaupusias mintis, nes pats laikas manau :)


Sedėjau prieš porą dienų poliklinikoje ir masčiau apie viską. Visų pirmą, man buvo keista, kad tik aš viena buvau su kaukę. Atrodo, kad kiti tiesiog nematė skelbimų, raginančių nusipirkti ir užsidėti kaukęs, vardan savo ir kitų sveikatos. O kainuoja nedaug, tik 6 euro centus. Palyginus su tuo, jog sergant virusu gali pasigauti dar ir gripą atrodo tikras juokas, tiesa? :) 

Ne gana to, kad sedėjau viena su ta kaukę, buvau dar keistai varstoma žvilgsniais, o viena moteris (beje su vaiku), priėjusi pritaikė man mobingą ir užmetė, kad net nepastebėjo, kad reikalingas toks laukimas. Nieko neatsakiau tik dėl to, kad jaučiausi blogai ir kažkaip greitai nesumečiau ką atsikirsti, bet dievaži, dabar tikrai sumastyčiau. Jei nesirūpini savo sveikata, gal bent pagalvok apie vaiko?

Tiesa, mano vyras prisijungęs prie manęs vėliau irgi buvo su kaukę ir mes sėkmingai pažvengėm iš tų, kurie kreivai žiūrėjo priešais. Beje, gydytoja mane labai pagyrė, bet kodėl gydytojai nepriverčia užsidėti kaukių savo kitų pacietų?

Šitoje vietoje padarykime pertrauką ir aptarkime kelis mano jau pabaigtus Rituals... produktus. Pirmas, mano mylimiausias produktas ever: Hammam olive secret. Drėkinamoji dušo želė su eucaliptu ir alyvuogių aliejumi. Net nevadinčiau jos dušo želė, tai labiau dušo pasta. Kodėl pasta? Jos konsistencija labai tiršta, ji prilimpa prie kūno gan stipriai, vėsina, jei naudoji dušo pirštines dar šveičia! Labai faina ją naudoti po pirties, oda tampa lygi ir švelni.

Hammam Delight. Rozmarino ir eukalipto aromato dušo putos. Šis mažesnis kiekis iš vyro rinkinio, kurį jam padovanojau per Kalėdas, bet jau turime kitą, pilną kiekį iš Rimi rinkinio. Tiesą sakant, rozmarinas nėra mano mėgstamiausias prieskonis, bet su eukaliptu jis gražiai suskamba :)

The Ritual of light kolekcija tikrai nuostabi... Cinamonai ir apelsinas kaip tik šaltajam periodui, viską jau išnaudojau, net arbatą... Tiesa, dar liko žvakė :) O kūno kremas buvo paskutinis baigtas produktas, dėžutė dar ilgai stovėjo vonios kambaryje. Beje, pabaigusi šį kūno kremą ne iš karto radau jam pakaitą, nes visi kremai man atrodė, jog nepakankamai maitino mano odą :) Gal dar bus kitamet?


Šiuo metu mano vonioje gyvena visa Hammam linija. Žinokit, kūno šveitiklį bandžiau pirmą kartą, ir buvau labai nustebusi, kad jis šildo! Įsivaizduojate, šveitiklis šildo, dušo pasta ir losjonas bei kūno kremas vėsina? Rituals... yra grynas pavyzdys, kad reikia naudoti priemones iš vienos serijos. Pajunti tikra harmonija, kai maloniai keičiasi (bei vienas kitą papildo) kvapai. Ir ne, jie nėra vienodi. Dėl to, man ši linija patinka labiausiai :) Štai valomasis molio šveitiklis, su eukaliptu. Minėta dušo pasta su eukaliptais ir alyvuogių aliejumi. Druskos šveitiklis su imbieru ir eukaliptu. Kūno losjonas su eukaliptu ir rozmarinu. Tiesa, kūno kremo kvapas man keisčiausias: figų ir ryžių, bet manau todėl, kad čia nėra eukalipto potonio. Jei būtų, būtų vientisa dermė :)

Dar viena mano mintis nuolatos besisukanti galvoje yra apie Lietuvą. Žinote, visada buvau patriote, bet kuo toliau tuo mažiau aš didžiuojuosi savo valstybe. Žinoma, yra kas gyvena blogiau. Bet tos visos istorijos apie vaikus, visa nūdiena mane vis labiau liūdina. Mano vyras man atsakytų, kad kalbu kaip kokia violetinė, nors su tuo neturiu nieko bendro, bet žinokit, jei galėčiau kokį 10 metų atsukti atgal, važiuočiau į užsienį. Taip, aš norėjau baigti mokslus, gauti darbo patirties, sukurti šeimą. Bet man 30 metų ir aš net Londone nebuvus. WTF? Tuo pačiu suprantu, kad dar nevėlu, tiesa, niekada nebuvau iš tų, kurie mano, jog jei susilauks vaikų niekur nevažiuos. Ne, aš nemanau, kad vaikai yra kliūtis. Niekam, nei darbui nei kelionėms nei atradimams.


Dar vienas rinkinys: Ritual of sakura. Tai pavasario šauklys, nes vyšnių kvapas man kaip tik su tuo ir asocijuojasi. Mano rinkinyje yra: šveitiklis, losjonas, dušo putos ir buvo du mėginukai: rankų šveitiklis ir kremas. Ne tokie ir mėginukai, nes rankų kremo man užteko net savaitei. Ir šitoje vietoje esu nustebinta, nes kai pagalvoji, ko tikėtis iš rankų kremo? Bet žinokite, tai mano atradimas, tai kremas puikiai tinkantis ne tik palaikyti drėkinimą, bet ir maitinti rankų odą. Labai patiko, pasitaikius progai nusipirksiu.

Jei atvirai, iš šios linijos man geriausias kūno šveitiklis (jį pirkau atskirai), nes jis cukraus pagrindu, bei dušo putos. Bet Hammam linija geresnė, nes skiriasi kvapai ir poveikiai :) 

Tęsiant mintis apie šventes, jei atvirai, tai visuomet buvau iš tų žmonių, kurie laukia šitų švenčių, mini, eina į koncertus, džiaugiasi. Bet kažkaip šiais metais mman tos visos vėliavėlės atrodo taip neskaniai ir pigiai. Ok, gerai, kad minime, gerai, kad esame laisvi, bet ar tokios laisvės mes norėjome? Kaip tyčia, kai sergu turiu galimybę pažiūrėti daugiau TV, ir kaip tyčią, įsijungiau tokią laidą kur rodo kriminalus. Bet ar galima mane kaltinti, jei be jų mažai ką apskritai rodo per LT televizijas? :) Ir ką matau, automobilyje nušauta dainininkė. Na ir ką galvoti? Ar jaučiuosi saugi? Ne. Ta prasme, aš suprantu, kad gėlytės ir drugeliai yra fainai, bet kai vyksta tokie dalykai, aš tylėti negaliu Telieka pagalvoti, ką galiu padaryti aš, kad susidariusi manęs netenkinanti situacija pasikeistų. O kažką tikrai galiu, man labai patiko mintis, kad turime patys kažko imtis ir kažką daryti, jei norime kažką pakeisti... Jau matau, kad kai pasveiksiu ir skaitysiu šitą postą galvosiu, kam aš jį rašiau ir, kad per daug išsiplėčiau... O gal Jums patinka visokios mintys? Ne tik apie gėles? Bet visgi, pažadu, kitas postas bus apie širdutes. Visgi :) 

No comments:

Post a Comment