26/02/2017

BOBBI BROWN SHIMMER BRICK Švytintys skaistalai Nectar


Labas vakaras, mieli skaitytojai. Bobbi Brown į Lietuvą atėjo dar 2014 metais, dar prieš šį įvykį aš labai norėjau jų TOP produkto - Shimmer brick švytinčių skaistalų... Stabdė kaina, bet pagaliau aš juos įsigyjau. Pagalvojau, kad atėjo laikas, užsidirbau, tai kodėl ne? Jausmas neapsakomas, o rankose laikyti tokią priemonę yra labai smagu...





Shimmerbrick

Švytintys skaistalai

Kibirkščiuojančių ir švytinčių lengvų, rožinių spalvų magija. Puikiai tinka su neutraliais, rožinių arba rausvų atspalvių skaistalais.

Talpa: 10,3g

Kaina: 49,95 €

https://www.douglas.lt/katalogas/bobbi-brown-shimmer-brick/






Spalvos atskirai


Sumaišytos


Man labai pasisekė, kad susiprotėjau nueiti į Douglas parduotuvę Panoramoje, Vilniuje. O ten konsultantė labai maloni, ji man padėjo išsirinkti spalvą, padažė, tup pačiu aš supratau kaip reikia naudoti šiuos skaistalus... Ankščiau vis laikiausi ir dėl kainos ir dėl to, kad nežinojau, ar Rose ar nectar spalva man tiks. Man patarė rinktis Nectar spalvą.

Ši spalva labai graži, šilta, persikinė, su auskiniu shimeriu. Jau vien priemonės pakuotė kalba už save, tia kokybiško juodo plastiko dėžutė, su puikiu veidrodžiu. Beje, Buvo įpakuota į kartonine dėžutę, kurioje buvo papildoma kartoninė apsauga, tuomet viduje dar buvo viena apsauga, nes šie skaistalai labai trapūs, rankinėje geriau jų nenešioti.

Mane nustebino atidarymo principas, dar neesu tokio mačiusi. paspaudi mygtuką, ir atkeli dangtelį,  nereikia kankintis ar kankinti savo nagų... Idomu tai, kad kai žiūri į skaistalus atrodo, kad penkios spalvos skiriasi, bet kai pabandai užtepti ant odos ir po to sumaišai, supranti, kad spalvos beveik vienodos.

Kai pirmą vakarą priėjau nusivalyti makiažą, pagalvojau, OMG, kas čia taip blizga? Ir prisiminiau, kad Bobbi Brown... Kaip jau supratote, skaistalai išlieka iki pat vakaro. Man šie skaistalai žavūs dėl to, kad spalva atrodo labai natūraliai, oda atrodo, kad švyti iš vidaus!

Tiesa, šiuos skaistalus taip pat galima naudoti ir kaip šešėlius, bet tamsesnės odos savininkėms, nei esu aš :) Man labai patinka šie skaistalai, jie yra tikrai kažkas TOOOKIO, už ką verta moketi 50 eurų. Beje, Bobbi Brown kosmetika yra rankų darbo, gaminama italiojoje... O aš jau žinau, ko dar noriu iš Bobbi Brown...

No comments:

Post a Comment