02/02/2017

Deborah milano 24ore velvet wet and dry eyeshadows*


Sveiki, mieli skaitytojai. Kaip gyvenate? Mano savaitė nerealiai keista. Pirmadienį sirgau, antradienį pasidariau ir trečiadienio darbus, o šiandien beviek pasidariau ir rytojaus darbus. Galvelė susisuko nerealiai, bandau atsukti ;) Manau, pats laikas pasibaigti šventinius įrašus, bet pala, kas sakė, kad tik per šventes mes norime spindėti? Beje, ar ir jūs kartais naudojate priemones ne visai pagal paskirtį, pvz. aš mėgstu hailaiterius panaudoti kaip šešėlius, taip suteikiu žvilgsniui gaivumo ir jaunatviškumo. O čia gi turime priešingą atvejį, šie šešėliai tokie pigmentuoti ir švytintis, kad juos galima naudoti ir kaip hailaiterį :) 






Kur pirkti: Drogas parduotuvėse




  

Manau, kad pastebėjote, jog man patinka rašyti apie Deborah Milano. Kodėl? Nes kokybė gera, kaina neaukšta, daug naujienų, o ir daugiau apart manęs niekas apie Deborah nerašo ;) O be reikalo.

Šį kartą mano rankose mono šešėliai, kurie jau įprastoje deborah pakuotėje, kuri tvirta, atsidaro ir užsidaro tvarkingai, šalia yra keistokas aplikatorius (įdomus laikiklio sprendimas), aš jo nenaudoju, tiesą sakant :) Dangtelis permatomas, todėl galime matyti šešėlių spalvą.

Pati šešėlių tekstūra labai įdomi: jie truputi rupesni nei paprastai, bet taip manau yra dėl metalic efekto ir dėl to, kad šešėlius galima naudoti ir šlapius. Bet man užtenka ir sausų pigmentacijos, viskas žėri, tviska ir spindi. Bet ne pigiai. O metališkai :)

Šešėliai dengiasi ir sklaidosi gerai, su šešėlių pagrindu išsilaiko visą dieną. Beje, Deborah Milano pakuočių įpatybė - jas labai patogu laikyti rankoje. Na, forma tokia kiek neįprasta, bet kai pradedi naudoti, supranti kodėl :)

Iš tiesų aš neturiu prie ko prisikabinti, apskritai, Deborah Milano šešėliai man patinka labai, nes yra kokybiški, kaina neaukšta, viena ko aš nesuprantu, kodėl internete tiek nedaug informacijos? Neįmanoma surasti nei kainų nei aprašymų, o aš eidama į Drogą (tai vienintelė vieta kur parduodama ši kosmetika) mėgstu apsiuostinėti internete, manau dabar daugelis taip daro, tiesa?

Tikrai verta atkreipti dėmesį į Deborah Milano stendus, mat jie dažnai atnaujinami, gausūs ir svarbiausia, ten gyvena kokybiška kosmetika bei naujos riboto leidimo kolekcijos :)

No comments:

Post a Comment