19/02/2017

Douglas VALENTINES DAY LOOK 2017 LIP BALM Lūpų balzamas*


Valentino diena praėjo, bet esu tikra, kad dar yra norinčių kažką nustebinti miela smulkmenėle. Galbūt tai galėtų būti lūpų balzamas? Rožinis lūpų balzamas su širdutėmis? Aišku, visiškai visoms širdutės nepatinka, tačiau tokią proga gauti kažką mielo, ką po to visada nešiosiesi su savimi yra pats geriausias pasirinkimas.




Valentines Day Look 2017 Lip Balm

Lūpų balzamas

Šis lūpų balzamas suteikia nuostabų efektą. Nelimpa, ir neįtikėtinai blizga. Lūpos atrodo putlesnės. Be šių savybių lūpų balzamas turi ir drėkinamųjų. Lūpos atrodys sveikesnės, lygesnės ir ypatingai blizgės.

Talpa: 3,8g

Kaina: 12,99 €





Savaime aišku, kad šiame lūpų balzame svarbiausia rožinė spalva ir širdutės. Kadangi tai lūpų balzamas su spalva, jis stipriai lūpų nemaitina, bet drėkina, ir jų neišsausina. Nepalieka lipnumo. Aš jaučiu kiek kartoką skonį, bet jis po kurio laiko praeina. 

Man buvo kiek keista, kad balzamas neatsidarė man įprastų būdu, mat dangtelis užsisuka. Patogu, nes bent jau aš dažnai balzamus mėtau ant žemės (tiesiog iškrinta iš kišenės), o po to taip tvirtai nebeužsidaro, be to prilenda dulkių.

Pats balzamas vidutiniškai minkštos konsistencijos, maloniai tepasi, palieka švelniai rožinę spalvą, kad labai stipriai putlintų lūpas aš nepastebėjau, bet vizualiai toks įspūdis susidaro. Tiesa, aš niekada nebraukiu kelių sluoksnių, manau užsitepus kelis kart efektas didesnis.

Kaip jau supratote, tai nėra gydomasis balzamas, tai labiau miela smulkmena, kurią smagu padovanoti, dar smagiau gauti ir džiaugtis :)


No comments:

Post a Comment