01/02/2017

Essence Spring Summer 2017 Makeup Collection



Labas vakaras, mielieji. Šią savaitę man susisuko galva ir aš susimaišiau tarp dienų, man toks jausmas, kad šiandien turėtų būti ketvirtadienis :( Hrrr, manau penktadienį jausiuosi dar keisčiau. Kadangi jaučiuosi taip keistai net negaliu sukurpti jokio normalaus atsiliepimo, o belekaip daryti irgi nenoriu. Todėl geriau luktelti kol smegenys atšoks :) Senokai nedėjau promo nuotraukų, nes norėjau aprašyti turimus produktus. Bet Essence nuotraukos man labai patiko, todėl turiu pasidalinti. Pažadu, nustebins todėl kviečiu pažiūrėti :)

































Manau nereikia rašyti, kad labai gerai atrodo paletės :) Tokios paletės, kur galima pačiam susikomplektuoti priemones labai smagios. Susidedi tai ko reikia, o Essence šį kartą pasirūpino ir tuo :) Smagu, kad įsidėti galima bus ne tik šešėlius, bet ir kitas priemones. Na, ką galiu pasakyti, to nesitikėjau, o ir kita kosmetika atrodo įdomiai, ypač spalvoti lūpų dažai. Imsiu! Man dar liko aprašyti kelias priemones, bet jau nekantriai laukiu naujienų :)

4 comments:

  1. Žiauriai gerai!!!

    Ta prasme nerealiai atrodo tie color corecting dalykėliai ir cushion liner labai domina! Super.

    Nors essence įpakavimai man primena vaikišką/mergaitišką kosmetiką, vistiek jie tokie smagūs ir šviesūs ir gerai nuteikiantys. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Man Essence patinka, nes dažniausiai kainą atinka kokybę. O ir įpakavimai tikria nerealūs :) Be to, jie visuomet žengia koją kojon su mada.

      Delete
  2. Nustebint tai nustebino, bet kiek to pasieks mus, tai neaišku, bet, žinoma, tikrai ne viskas...:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Et, man tikrai gaila, kad ne visos priemonės pasiekia Lietuvą :(

      Delete