03/02/2017

Jordan Individual (medium) dantų šepetėlis *


Labas vakaras, mielieji. Peržiūrėjau nuotraukas ir supratau, kad nenoriu pasakoti apie tą dalyką, apie kurį planavau, nes atsiliepimas nebus labai geras. Geriau pagalvojau jog verta skirti savo laiką ir pasakoti apie tai kas man tikrai patiko ir patinka bei naudoju ir naudosiu :) Žinote, kad dantų priežiūrai skiriu itin daug dėmesio ir pinigų... he he. Kartais net nenoriu apie tai galvoti, bet labai rūpinuosi savo dantimis. Istorija tokia, kad aš labai norėjau elektroninio dantų šepetėlio, nusipirkau, o tada higienistė jį išpeikė ir patarė man jo nenaudoti... Kartais dar pacheatinu, nes man tikrai patinka rezultatas. Kodėl nenaudoti? Nes mano kiekvienas dantis su plomba, emalis labai jautrus, dantenos irgi jautrios, niekas joms nepadeda. Nekraujuoja (nebent prizulinu su dantų siūlu, kuris man kaip malda kiekvieną vakarą), bet jautrios. Kas turi tokių problemų mane supras. Ai, dar negaliu naudoti balinančių priemonių (juostelių, dantų pastų ir pan.), nes mano dantų emalis to nepakeltų. Todėl į kiekvieną naują dantų priežiūros produktą žiūriu įtariai, tuo labiau jei jis ne jautriems dantims. Bet, gavusi Jordan šepetėlį dovanų aš išmėginau, nes jau prieš tai buvau nusipirkusi kitokį šios firmos šepetėlį ir nenusivyliau, kaip ir šiuo, beje :)
P.S. Nuo šiol mano apžvalgos bus pažymėtos * jei produktas buvo gautas dovanų iš gamintojų :)






Efektyvus valymas nenusileidžia šių šepetėlių stiliui ir spalvų įvairovei!

2 dydžiai:

- Individual Reach – maža galvutė, plonas kotelis
- Individual Clean – didesnė galvutė, storesnis kotelis

Kombinuoti tradiciniai ir naujos kartos PEDEX™ pailginti spiraliniai šereliai dar efektyvesniam valymui
Nuolat atnaujinami garsių skandinavų dizainerių kuriami dizainai

Kaina: apie 2 eurus
Kur pirkti: Maximoje, Dorge, Eurokos, tiesą sakant beveik visur :)





Šis šepetėlis iš ties atrodo kitaip nei kiti dantų šepetėliai. Pradedant nuo pelėdos kotelyje, baigiant ergonomija - kokybiškas plastikinis kotelis, kurio dėka patogu šepetėlį laikyti rankoje, jis neslysta iš jų valantis dantis. Maniškis šepetėlis su didesne galvute, kas man tikrai patinka, nes mažų aš nemėgstu (prailgsta laikas brūžinant dantis) todėl man nepatinka Lacalut šepetėliai, nors dantų pastą naudoju būtent šią.

Labai įdomi ir išskirtinė šepetėlio galvutės dalis - prailginti viršutiniai šereliai, apskritai šereliai nėra vienodo ilgio, dėl ko manau dantys yra geriau išvalomi. Patys šereliai kokybiški, nenušiurę, nesipeša. Viskas veikia taip kaip turi veikti :)

Svarbiausia dalis ta, kad šepetėlis valo švelniai, bet efektyviai ir tinka jautriems dantims bei dantenoms. Beje, kai mano vyras išėjo į parduotuvę ieškoti dantų šepetėlio, jis parsinešė būtent Jordan. Net neklausiau kodėl, man priėjus prie Maximos lentynų paaiškėjo atsakymas, Jordan valdo rinką :) Ir visi šepetėliai skirtingų dizainų, spalvoti ir traukiantys akį. Tiesa, mano vyro šepetėlis turi plastmasin dangtelį, kuris užsidaro apkabindamas galvutę ir taip ant šepetėlio nesikaupia dulkės. Vat šio dalyko man pritrūko mano šepetėlyje :)

Reziumuojant, man net pačiai keista, kad šis šeeptėlis patiko taip, kad aš užsimaniau daugiau. Kai pagalvoji, tai juk tik šepetėlis :) Bet tie, kas turi jautrius dantis žino, kad net vieną kartą juos išvalius su prastu šepetėliu gyvenimas būna nebelabai mielas. :)

No comments:

Post a Comment