17/02/2017

NYX Liquid black liner tranceur liquide noir akių pravedimas*


Sveiki, mieli skaitytojai. Šiandien jaučiuosi geriau, nebegalėjau užmigti ir nusprendžiau aprašyti seniai žadėtą priemonę. Tiesa sakant, visas dienas nuo pirmadienio aš labai daug miegojau, o šiandien man laisva diena, bet deja ji nebus niekuo išskirtinė, nes reikia galutinai pasveikti ir atsigauti... Iš tikro buvome prisikūrę tiek planų, net nežinojome kuriuos vykdyti pirmiausia. Norėjome ir į Birštoną ir į Vilnių, jei būtų likę laiko būtumėm patraukę į Klaipėdą. Juk 4 laisvos dienos! Bet, ne, Neringai kaip visuomet reikėjo viską sugadinti ir susirgti. Na, yra kaip yra, gal iš tiesų jau reikėjo pailsėti. Gaila dėl to, kad buvau nusprendus šiais metais daugiau pakeliauti kai tik turėsiu tam laisvo laiko, ir apskritai norėjau, kad mano gyvenimas nesusidarytų tik iš namų ir darbo. Ai, aišku, kaip tyčia, aš turėjau gauti pakvietimą į pusryčius, kai teoriškai būčiau galėjus dalyvauti! Čia kaip visada, ane? :) Bet tikrai neketinau visų užkrėsti, todėl likau namie... Vienu žodžiu, gana tų skundų, dabar apie seniai apžvalgos laukiančią priemonę, o po to apie širdeles. Vis erzinu, ane? :)











Kodėl šis laineris tiek laukė? Atsakymas labai paprastas, jis man nelabai patiko. Galvojau, kokia aš keistuolė, bet kai kažkur interneto platybėse išgirdau tokią pačią nuomonę kaip mano, supratau, kad su manimi viskas OK :)

NYX iš esmės man labai patinka, daug priemonių man pasiteisino, tačiau aš esu tos nuomonės, kad visos priemonės tikti tiesiog negali. Taip, galim bandyti ieškoti joms pasiteisinimų, bet po to žmonės pradeda nebetikėt blogeriais, o mano tikslas ne toks.

Pradėkime nuo įpakavimo, jis labai kokybiškas, todėl iš pradžių priemonei teikiau daug vilčių. Pravedimas įpakuotas į gražią dėžutę, pačios priemonės pakuotė tvirta, kokybiško plastiko. Tačiau atsukusi jau supratau, kad mums susidraugauti nepavyks, nes aplikatorius labai plonas, be to jis lankstosi, nera flomasterio tipo, čia labiau panašu į plunksnelę. Mano ranka dar nėra tokia įgudus, vis drebinu, o šis aplikatorius padėties tikrai nepalengvina, linijos gaunasi kreivos.

Aišku, mane visada galima apkaltinti kreivarankiškumu, bet man nepatinka rezultatas. Laineris ilgai džiūsta, rezultatas atrodo pigiai, nes užbaigimas veidrodinis, blizgus. Jaučiu mes tiek priptatę prie matinių lainerių, kad tokie jau nebegražu. Na, bet tiesiog, laineris atrodo kaip nebaigęs džiūti. Šį kartą NYX nepataikė, bet esu tikra, kad THE CURVE LINER JET BLACK pravedimas kur kas geresnis už šį :)

No comments:

Post a Comment