09/02/2017

PAESE KREMINĖ PUDRA "LONG COVER FLUID"*


Labas vakaras, mieli skaitytojai. Žinot, šiandien ryte dažydamasi aš po ilgo laiko panaudojau Paese kreminę pudrą, ir galiausiai visi suvokiau, kad ji man nepatinka. Atėjo laikas sudėlioti taškus, ilgai ieškojau pliusų, bet jei jų beveik nėra, ką daryti? Noriu būti sąžininga, todėl privalau aprašyti net ir nepatinkančią priemonę. Realiai tai nesuprantu, kodėl OŽ komanda, man, mišrios odos savininkei parinko šią pudrą, jei ji netinka tokiai odai. Bet apie viską nuo pradžių.




Daugiau informacijos
Atsiliepimai


“LONG COVER FLUID” - tai ilgai išliekanti kreminė pudra, kuri skirta jautriai, sausai ir normaliai veido odos tipams.

Itin lengva ir maloni konsistencija prisitaiko prie odos spalvos, paslepia spalvinius pakitimus ir nelygumus. Oda išlieka skaisti ir švytinti visą dieną!

Šios pudros sudėtyje yra vitaminų A, C ir E, provitaminų B5 ir Karičių sviesto, kurių dėka yra nuraminamas odos dirglumas.

Kiekis 30 ml.

Kaina: 15,93 €






Mane kamuoja dviprasmiškos mintys. Šiaip Paese pristatoma kaip profesionali kosmetika, bet ar aš ją galiu statyti prie tarkim MAC? Pasakysiu atvirai, ne.

Viena kas patinka, tai stiklinis pudros buteliukas, mentelė, kuri iš ties patogi, nors iš pradžių taip ir neatrodė. Tiesa, kartais neužsisuka gerai, o prasisuka... Gerai tai, kad mano spalva man tinka idealiai, jokio rožinio ar gelsvo tono. Nepatinka tai, kad pudra vidutinio maskavimo, sloksniuoti neišeina, o įsigeria ne iš karto, tenka pamozoti ant veido.

Išdilaiko pudra apie tris valandas, o po to riebios vietos ima blizgėti. Pudra suteikia pusiau matinį finišą, tiesa, ant odos jos nesijaučia. Realiai man trūksta maskavimo ir išsilaikymo. Visą kita būtų puiku... Todėl ją rekomenduoju tik normalios odos savininkėms (jautriai odai tinka).

No comments:

Post a Comment