10/02/2017

"Real Techniques" Bold Metals Trikampis šepetėlis maskavimui, suvedimui 102*


Labas vakaras, mieli skaitytojai. Grįžau namo ir puoliau prie kompiuterio, kaip aš sakau - ilsėtis, nes blogo rašymas man yra geriausias poilsis :) Beje, kai gavau dovanų blykstę, mano blogo darbai pagreitėjo, nes dabar galiu daryti fotosesijas net vakare, nebereikia laukti savaitgalio (žiemą dienos šviesos labai mažai :) ). Jau išbandžiau, ir nekantrauju Jums papasakoti apie nerealiai pamėgtą dalyką, kurį tik išbandžiusi naudoju kas dieną. Man visada knietėjo, kuo gi tie Bold metals šepetėliai geresni už paprastus RT šepetėlius, ir ar verta mokėti tokią kosminę sumą? Na, gal ne kosminę, bet tikrai nemažą. Įšbandžiau, įsitikinau ir įvertinau, kad taip.




Įkvėpti prabangos, sukurti rezultatui! Dvigubo funkcionalumo: plokščioji dalis skirta didesniam veido plotui padengti, o kampuoti kraštai skirti aplink akis, nosį ir skruostus probleminėms vietoms užmaskuoti. Įmantrūsypač minkšti šereliai užtikrins kokybišką makiažo padengimą. Šepetėliai ypatingai patogūs ir lengvai valdomi, dėl specialaus svorio juose pasiskirstymo. 

Kaina: 30.00 €













Kai šie šepetėliai įsiveržė į rinką, niekas net neabejojo jų grožių. O taip, aukso spalva atrodo stulbinančiai, o kur dar tas faktas, kad galima pasirinkti rožinius ar sidabrinius? Aš gavau testavimui šepetėlį maskavimui, ir dabar negaliu suprasti, kaip aš be jo dažiausi ankščiau.

Šepetėlis yra neįprastos formos, iš vienos pusės plokščias, iš kitos - kirstas kampu, o patys šereliai nukirpti trikampiu. Šepetėlis tankus, šereliai labai kokybiški, nukirpta lygiai. Beje, ar žinote, kad šviesūs šereliai sugeria mažiau produkto nei tamsūs?

Negaliu nepaminėti kokybiško RT įpakavimo, specialiai nufotografavau, kaip tvirtai įrėmintas buvo šis šepetėlis.

Iš pradžių aš galvojau, kad naudosiu tik tą lygiąją pusę, aš ja išskirstau paakių maskuoklį. Bet, po to pabandžiau kampinę pusę, ir OMG kaip tobulai ji prieina ir paskirsto maskuoklį ar šešėlių pagrindą akių kampučiuose prie nosies srities! Net neįsivaizduoju, kodėl toks sprendimas geresnis nei lygus, bet jis darbą padaro daug kruopščiau ir tiksliau.

Šereliai labai švelnūs ir minkšti, dar kas nustebino, tai, kad skystas maskuoklis iš šepetėlio išsiplauna akimisrksniu. Per gan ilgą šepetėlių bandymo istoriją aš supratau, kad galima prisipirkti pigių šepetėlių, bet užsknisi su plovimu, oi gerą pusvalandį skiriu šepetėliams plauti sekmadienio popietę, patikėkite, žinau ;)

Metalinis šepetėlio korpusas turį minusą, kad jį reikia nuolat valyti nuo pirštų antspaudų, bet bet kokiu atveju man tai atperka šepetėlio grožis. Žinokite, iš paveiksliukų jis neatrodo taip gražiai, realybėje atrodo kur kas nerealiau. Esu labai patenkinta šiuo šepetėliu, ir be abejonės, galiui drąsiai sakyti, kad labai norėčiau dar, nes žinau, kad nenusivilsiu :)

No comments:

Post a Comment