21/02/2017

„Real Techniques“ pagrindinių šepetėlių rinkinys*


Labas vakaras, mieli skaitytojai. Vis dar sergu, bet tikrai nenoriu palikti jūsų be įrašų :) Ir apskritai stengiuosi kuo greičiau atsistoti ant kojų. Paskutiniu metu dažiausi kas dieną. Ypač pamėgau akių makiažą... Prie to tikrai prisidėjo šis Real Techniques rinkinys. Iki šiol turėjau kelis pavienius RT šepetėlius, bet kai gavau rinkinį visos spragos užsipildė ir akių makiažą atlikti tapo daug paprasčiau.




Aukščiausios kokybės šepetėliai su ypač minkštais šereliais.

Rinkinį sudaro: bazinis šešėlių šepetėlis, deluxe šepetėlis kontūrams, šepetėlis nedidelių akcentų paryškinimui, labai smulkus akių linijos šepetėlis, antakių šepetėlis.

 Kaina: €25.99

http://www.dijora.lt/real-techniques/real-techniques-pagrindiniu-sepeteliu-rinkinys-1978168550




Pradėsiu nuo labiausiai man patinkančio, didžiausio šepetėlio. Tai Deluxe crease šešėlių šepetėlis, kuriuo labai patogu šešėlius padengti per visą voką. Kadangi mano tarpas tarp voko raukšlės ir antakio pradžios yra labai didelis, tai man šis šepetėlis idealus. Bet štai realiai manau, kad jei jūsų ne toks didelis, sklaidymas gali apsunkti. Tačiau, aš jį mėgstu naudoti ir maskuokliui padengti - tiek sausam tiek skystam. Tiesiog šepetėlio dydis tam tobulas, ir forma yra ideali, nes šereliai labai tankūs ir sklaido bei dengia puikiai.

Kitas šepetėlis, tai bazinis šešėlių šepetėlis, kuris savo forma skiriasi nuo prieš tai aprašyto, nes yra plokštesnis. Dėl to, kad Deluxe šepetėlis yra tankesnis man jį naudoti patogiau, bet čia grynai skonio reikalas. Dar labai smagiai jis pasitarnauja, kai reikia šešėlius sulieti.

Accent šepetėlis tai šepetėlis skirtas brėžti akių linijai. Dėl tankių šerelių, kurie yra gerai nukirpti lanku šį šepetėlį patogu naudoti pagal paskirtį, bet aš kaip visad mėgstų surasti daugiau paskirčių ir naudoju jį tuomet, kai noriu įvesti šešėlius į akies išorinį kampą.

Liner šepetėlis, tai ploniausias šepetėlis, jis džiugina, nes jį naudoti galima ir į akies vidini kampą įvedant šešėlius ir dažant lūpas, ir apatinei akių linijai. Dar pasitarnauja maskuojant mažus defektus. Realiai RT šepetėliai dėl to ir smagūs, kad gali naudoti juos tokiu būdu, kaip tau patogu ir niekas tau neduos per ausį :)

Man ne itin patinkantis šepetėlis yra skirtas antakiams. Jis tikrai per platus, be to šereliai kiek išsipūtę, todėl sunku antakius nubrėžti tiksliai. Galima bandyti su fiksatoriais arba jis jums tiks jei jūsų antakiai itin vešlūs. Jei turite gabias rankas šepetėlio plotis ne kliūtis.

Kaip ten bebūtų, šie šepetėliai mane papirko: funkcionalumu, patogumu ir ilgaamžiškumu. Šepetėlių šereliai tvarkingi, korpusai metaliniai, todėl laikui bėgant ir plaunant šepetėlius šereliai neatsiklijuoja ir neišbyra. Šepetėliai išsiplauna greitai išdžiūsta, be abejo irgi greit. Aš manau, kad tai yra puikus pasirinkimas, nes kaina nėra aukšta, plius gauname patogų tvirtą dėklą. Real Techniques rinkinys geriau nei vienas šepetėlis todėl, kad pačiam yra sunku suprasti (na, jei neesi visažistas), kurio tau konkrečiai šepetėlio trūksta iki tobulo makiažo. Nusiperki rinkinį ir galva rami, o šį aš tikrai rekomenduoju.

No comments:

Post a Comment