12/02/2017

Schwarzkopf Professional BC Bonacure Hair Therapy Cell Perfector Volume Boost Shampoo*


Žinote, jau labai seniai sužinojau, kad žmonėms nepatinka atvirai išsakoma kritika. Tai supratau dar tada, kai išpeikiau klasės fyfos kelnes, kurios tikrai buvo negražios, šlykščiai geltonos spalvos, kliošinės ir dar su visokiais papildomais diržais. kiek atsimenu. Aišku, kai manęs paklausė nuomonės, aš nežinojau, kad jai jos labai gražios, ir dar gi specialiai tokias siuvosi pas siuvėją, pagal savo norus ;D Dabar tai atrodo labai juokinga... Taip pat ir su produktais, kartais tiesiog negaliu neparašyti jei man taip atrodo ir viskas. Taip pat pagalvoju ir apie tai, kad realiai visko nenusipirksi, neišbandysi, turi kažkaip atsirinkti. Jei neesi blogeris ar youtuberis, ir tau nesiunčia kosmetikos, ieškai atsiliepimų, o kaip kitaip sužinoti, ar priemonė verta tavo dėmesio? Tai kur kas geriau nei nusipirkti ir po to klausti kažko nuomonės. Aš ir pati dažnai peržiūriu atsiliepimus, ir pagal tai nusprendžiu, ar verta pirkti ar ne, ar tai bus verta dėti į blogą? Apie šampūną, kurį dabar apžvelgsiu atsiliepimų neradau, o gaila, nes jei būčiau, nemanau, kad būčiau norėjusi išbandyti.




Šampūnas Schwarzkopf Bonacure Volume Boost Shampoo idealiai tinka kasdieniniam naudojimui ploniems, lūžinėjantiems ir normaliems plaukams. Ne tik itin švelniai valo, bet ir suteikia plaukams elastingumą, palaiko drėgmės balansą, atkuria natūralią plaukų struktūrą, suteikia apimties.

Kaina: 8,40 €
http://www.kuryba.eu/schwarzkopf-professional/sampunas-suteikiantis-plaukams-apimties-schwarzkopf-bonacure-volume-boost-shampoo-250-ml.html?___SID=U


aquaslsdisodium acetate (reguliuoja pH, kvepalų ingredientas, kvapų sugėriklis)panthenol (drėkiklis, pasižymi gydomosiomis savybėmis)steardimonium hydroxypropyl hydrolyzed keratin (drėkiklis, suformuoja plėvelę, antistatikas, kondicionuoja plaukus, skatina jų atsinaujinimą)nymphaea alba root extract (Vandens lelijų šaknų ekstraktas - kondicionuoja odą)acrykates crosspolymer-4 (emulsijos stabilizatorius, klampumo reguliavimo medžiaga, suformuoja plėvelę)laureth-2 (PAM)peg-7 glyceryl cocoate (PAM), parfum, propylene gkycol (tirpiklis, drėkiklis, klampumo reguliavimo medžiaga)phenoxyethanol (konservantas)peg-55 propylene glycol oleate (PAM)citric acid (reguliuoja pH; keratolitikas, kvapų sugėriklis)polyquaternium-10 (antistatikas, suformuoja plėvelę, fiksuoja plaukus)dmdm hydantoin (konservantas)sodium gydroxide (reguliuoja pH, denatūrantas)linalool (kvepalų ingridientas)citronellol (kvepalų ingredeintas)sorbitol (drėkiklis, plastifikatorius, odos kondicionavimo medžiaga)butylphebyl methylpropionalalpha-isomethyl ionone.

Man net pačiai keista, kad iš Schwarzkopf aš esu bandžiusi palyginus nedaug produktų. Turiu vieną aliejuką, kuris beje, man patinka, o daugiau tai nebent bandžiau kažką dar prieš blogo rašymą. Net nežinau kodėl. 

Šis šampūnas man kelia dvejopus jausmus. Pakuotė labai patogi, kiekis pakankamai didelis, 250 ml, net aš dar jo neišnaudojau. Turi pakankamai stiprų kvapą, jį įvardinti man būtų sunku, na standartinis tokių priemonių kvapas.

Jis permatomas ir putoja tikrai gerai, sudėtyje nemažai PAM (putojimą sukeliančių medžiagų). Plauna plaukus taip pat gerai, bet juos taip pat ir sausina. Netinka jautriai galvos odai, nes pradeda niežėti... Šampūnas žada suteikti plaukams apimties, bet tai tiesiog paprastas šampūnas, kurio kasdieną naudoti nepatariu dėl sudėtyje esančių SLS ir PAM medžiagų. Manau šis šampūnas tiktų jums, jei mėgstate efektyvias priemones ir nelabai rūpinatės jų sudėtimi, ir jūsų galvos oda nėra jautri. Nesakau, kad šampūnas blogas, tiesiog jis ne man, jei reiktų palyginti tai man labiau patiko Rasos rožinis šampūnas.

No comments:

Post a Comment