05/02/2017

SEKMADIENIO RUBRIKA: NAUJIENOS #89 #rituals..., #biovaistine.lt, #rasa mano pirkiniai ir naujienos


Labas vakaras, mieli skaitytojai. Pasakysiu atvirai: savaitgalį praleidau puikiai ir apie rašymą net neorėjau galvoti. Ką veikiau? Vakar visą dieną praleidau pas mamą, taip pat buvome trumpam susitikę su vyro tėčiu, nuvykome į Montepacį kavos ir deserto. Tiesa, pusryčius kaip visuomet šeštadienį valgėme jau pamėgtoje kavinėje, čia mūsų maža tradicija. O šiandien buvome Eglės sanatorijoje, pirmą kartą išbandėme pirčių kompleksą ir baseiną. Patiko, labai patiko, net nenorėjau išvažiuoti. Dabar aš viena ranką įmerkusi į vonelę ir darausi manikiūrą, kita ranka bandau rašyti blogą, nes jau pasiilgau. Kalbant apie naujienas. tai sausio mėnuo visuomet būna ne toks gausus, bet aš iš dalies džiaugiuosi, kad galiu aprašyti susikaupusias priemones. O šiandien pristatau Jums savo pirkinius ir naujienas.




Ar matėte, kad Rimi tinkle vyksta lipdukų akcija ir už juos galima nusipirkti Rituals... produktų? Neįsivaizduoju geresnės akcijos man, aš Rimi dabar trinuosi gan dažnai :) Pirmas pirkinys buvo šis rinkinys, kurį sudaro dušo putos, šveitiklis, kūno kremas ir šveitiklis rankoms ir rankų kremas (mėginukai). O šveiklį kūnui pirkau jau Rituals... parduotuvėje, jam buvo akcija, mokėjau 13.90 Eurų. Taip šauniai sutapo, kad viskas iš vienos linijos, kuri yra viena mano mėgiamiausių, dar labai mėgstu Hammam (kaip netikėtai abi linijos yra Rimi :D ). Po to sekantis mūsų pirkinys buvo didelis rankšluostis. Labai patinka. Beje už šį rinkinį mokėjau 10 eurų (surinkus 30 lipdukų). Realiai tai mano vonioje dabar Rituals... produktų labai daug, manau apie tai padarysiu atskirą įrašą.


Labai ačiū http://biovaistine.lt/ už veido kremą testavimui, jau pradėjau, žinokite, patinka! Tikiuosi, kad taip bus ir toliau :) Ir gavau dar porą mėginėlių, Papaya granulių šveitiklį aš jau bandžiau, koks įdomus produktas... Tai sausos granulės, kurias reikia sumaišyti su vandeniu. Labai švelniai, bet efektyviai šveičia veido odą :) Man labai patiko, gaila, kad tik mėginukas...


Na ir dar vienas mano pirkinys - Rasa naujiena, rankų kremas, įkvėptas Agnės Kuzmickaitės. Ar man patinka? Dizainas –  labai, o kremas... Tikiuosi jį prisijaukinti (dar vis). Dar šiandien nusiprikau lietuvišką dušo želė Melisa pabandymui. Pas mane keliauja vienas siuntinukas, kurio labai labai laukiu, todėl kitą savaitę tikrai naujienų bus daugiau :)

Gero likusio sekmadienio,

No comments:

Post a Comment