12/02/2017

SEKMADIENIO RUBRIKA: NAUJIENOS #90 mano pirkiniai ir dovanos


Sveiki, mielieji. Nors šiandien sekmadienis, aš sėdžiu namie, nes toks jausmas, kad bando prisikabinti kažkokia liga. Jau vakar ryte atsikėliau su pakilusiu rūgštingumu (mano skrandis mane nužudys), labai sunkiai užmigau vakare, o šiandien jau skauda gerklę ir pasigavau slogą... Iš tiesu, stengiuosi nekreipti dėmesio į tokius dalykus, bet kad jau nebeįmanoma, atrodo ir dietos laikausi ir prisižiūriu, bet aišku, ateina savaitgalis, truputi pasukčiauju su šokoladu ir sausainiais ir štai, aš paslika. :/ O planavau šiandien gerai padirbėti su blogu... Viskas, gana skundu, šią savaitę buvo nemažai pirkinių ir dovanų, todėl skubu rodyti juos naujienų rubrikoje :)


Su vyru pasidarėme valentino dienos dovaną, nusipirkome dar vieną Rituals... rinkinį. Ar jau galiu įsirašyti į prisiekusių Rituals... fanų būrį? :) O jei rimtai, tai ir aš ir vyras pamėgo Rituals..., mūsų vonioje labai daug šio brando priemonių... Hammam liniją viena mano mėgiamiausių, mes užpildėme dar vieną Rimi knygutę ir nusprendėme jog tai bus puiki Valentino dienos dovana mums abiems.



Atkeliavo http://www.dijora.lt/ siuntinys, aš dabar visiems nurodau mamos adresą, ir pamačiau skirtumą, kaip iš tikrųjų turi veikti paštas :) Ačiū labai už Real techniques šepetėlius, naudoju kas dieną, todėl jau greitai bus ir rinkinio apžvalga.


Mano pirkiniai iš Lidlo. Kažkaip taip gavosi, kad šį mėnesį viskas baigėsi, todėl kosmetikai išleidau dalį algos. Man labai patiko Cien akių valiklis, todėl pabaigusi nusipirkau dar. Margarita kūno kremo dar neaprašiau bloge, bet jau pabaigiau ir vėl kartoju, manau tai geriausia rekomendacija? Visų labiausiai džiugina, kad jis tikrai maitinantis.


Tą patį galiu pasakyti apie Lumene prausiklį ir Dove kūno kremą. Kartoju jau kelintą kartą. Superdrug šampūną prigriebiau išbandymui.


Dar nusipirkau Rival de Loop naujieną, akių valiklį - padelius pabandymui.


Labai norėjau šios L`oreal kaukės, jau turėjau šampūną, pasirodo, jis ne toks veiksmingas be kaukės ir tai yra dviejų žingsnių sistema :) Labai įdomu pabandyti.


Atkeliavo Douglas valentino dienos siuntinys. hailaiteris, lūpų balzamas, šepetėlis ir svarbiausia - VIP nuolaidų kortelė! Ačiū, ačiū, ačiū!


Atkeliavo ir nuostabusis Rasos rankų kremas, džiaugiuosi, nors ir jau aprašiau, bet savo jau sunaudojau pusę, todėl labai dėkoju už dar vieną ir už tokią malonią staigmeną. O kaip fainai supakuota!


Šį prausiklį pirkau aną savaitę, bet pamiršau parodyti. Naudoju, labai patinka :) Tokie mano pirkinai ir dovanos, laukiu dar kelių siuntinių, todėl jaučiu, kad ramus sausis baigėsi, metas mesti ligas į šalį, ir įjungti aukštesnę bloginimo pavarą ;D

Gero sekmadienio,

No comments:

Post a Comment