26/02/2017

SEKMADIENIO RUBRIKA: NAUJIENOS #91 Schaebens, Artistry ir mano pirkiniai


Sveiki, mieli skaitytojai. Tiesą sakant ligos mane baigia pribaigti, todėl su vyrų nutarėme penktadienį po darbų spjauti į viską ir važiuoti į Birštoną pailsėti. Iš ties dvi savaites sirgti yra nesamonė, bandžiau šiandien daryti makiažą blogui, tai net iš nuotraukų matosi, kad man gyvenimas nemielas. Bet po mini atostogų jaučiuosi kur kas geriau, reikia tikėtis, kad greitai pasveiksiu visai, nes juk darbai nelaukia... Naujienų irgi prisikaupė, pradėsiu nuo Schaebens braškinės kaukės, labai ačiū už galimybę išmėginti. Buvo ilga istorija su nuotaukom, man reikėjo braškių, po to norėjau nufotografuoti viešbutyje, bet pamiršau atminties kortelę. Vienu žodžiu, fotografavau namie, pagaliau viskas padaryta, galima bandyti :)





Naujienos iš Atristry, net 5 priemonės, ačiū labai...



Maisto papildai iš Nurtilite. Kam jei ne man dabar jų labiausiai reikia? 


Ir mano pirkiniai iš Drogo. L`oreal micelinis ir prausiklis bei Konjak kempinėlė.

Gero sekmadienio, pailsėkite...

No comments:

Post a Comment