04/03/2017

Apsipirkau! Daug ne kosmetikos pirkinių: ruošiuosi sportuoti????


Labas vakaras, mieli skaitytojai. Kurį laiką galvojau apie tai, kaip viskas prasidėjo: kaip pradėjau rašyti blogą, kokie buvo pirmieji įrašai. Swapai, bloggerių tagai ir įvairūs įrašai apie mane. Kai aš pradėjau rašyti buvo tik kokie keli lietuviški blogai (kalbu apie tuos, kuriuos žinojau ir skaičiau aš). Buvo vienas toks blogas, kur mergina dalinosi savo random pirkiniais. Negaliu nurodyti adreso, nes nebepamenu! Kažkas coffeetime ar pan... Bendrai ne, paguglinau ir radau: http://coffeetime-laura.blogspot.lt/. Mane tinklaraštis papirko savo paprastumu. Dėja, jis jau labai seniai nebepildomas. O gaila, nes manau, kad tikrai sekčiau. Žodžiu, šiandien pagalvojau, kas gi man trukdo padaryti tokį paprastą įrašą? Nufotografavau viską, ką šiandien įsigyjau, apsišopinom neblogai, nes ruošiuosi pavasariui ir eisiu sportuoti! Dabar jau tikrai! Beje, prie visų pirkinių šį kartą nurodysiu ir kainas, kad būtų informatyvu.




Pradėkim nuo tokio visai random pirkinio iš knygyno. Mes jau turėjome vieną panašų padėkliuką, todėl šiandien eidami pro Pegaso knygyną užėjom tikėdamiesi nusipirkti dar vieną į komplektą. Radom! Dar kokį nerealų, pranešantį, kad savaitgalis jau tuoj! Kainavo 2.49. Antro tokio nebuvo :( Tokie padėkliukai labai praktiški, nes nusivalo lengvai, nedideli, daug patogesni už įprastas servetėles. 



Kai Megoje atidarė Sisley parduotuvę, aš ją pamačiau pirmą kartą gyvenimę. Užėjau, ir pasigailėjau, nes supratau, kad ten būsių dažnas svečias :D Nusipirkau kelnes, nes mano visi turimi džinsai man mažoki. Taip, priaugau svorio :( Ir nemažai. Bet, kitą vertus, man jau 30, o vakar kaip tik žiūrėjau nuotraukas ir supratau, kad drabužiai yra ta sritis kurią esu labai apleidusi. Tampau tuos pačius rūbus po kelis metus, o jau juk ir stilių reikia keisti! Nebegaliu nešioti apdribusių palaidinių, nes taip tiesiog nebesijaučiu :) Kainavo 19. 90, nemažai, bet aš drabužius nešioju ilgai, todėl investavau...



Dar nusipirkau diržą, nes jau reikėjo. Diržus perku paprastus, daug neinvestuoju, nešioju vieną ir tą patį, todėl greitai susidėvi. Turiu šiaip kelis, bet jei kokį mėgstų, tampau kol nesuplyšta. Dabartinis iš reserved jau apsidevėjo, aš pamačiau šį su širdutėmis, o kainavo tik 2.99 todėl prigriebiau.


Šio dalyko pirkti neplanavau, bet labai patiko gėlytės ir spastelinės spalvos. Jis paprasto metalo, bet nusipirkau, nes kodėl ne? Man patinka paprasta bižuterija, neesu iš tų žmonių, kurie nešioja brangius papuošalus. Kainavo 3.99. 



Einame prie sporto. Megoje atidarė sporto klubą, šiandien buvo atvirų durų dienos. Beje, prie įėjimo stovėjo L`occitane merginos, štai iš kur žavi geltona gelė. Už marketingą 10 balų, ane? :) Mes su vyru jau ilgą laiką spangstam apie tai, kaip eisim sportuoti. Einam jau kokius 3 metus, jei ne dar seniau. Todėl šiandien vyras mane nustebino ir nuvedė į Sportland bei nupirko man kedus. Kainavo 42 eurus. Ko gero geresnių neesu turėjusi, visi būdavo iš piguškinių parduotuvių.



Po to manęs paklausė – ar turiu teningą. Aš? Aišku, atsakymą žinome :) Labai prijaučiu Audimui, nes turiu porą drabužių, kuriuos nešioju jau 10 metų! Įsivaizduojate? Kelnėms nenutiko dar vis nieko, o palaidinė truputi iširo, bet užsiuvau ir toliau nešioju :) Manau nekyla klausimų ar verta investuoti, ar ne? :) Kainavo 32.90.


Taip pat išsirinkau kelnes. Labai gaila, kad nebuvo pilkos spalvos... Šios kainavo 19.90, tik šios yra iš sandelio, todėl be akcijinės kainos. Abiejų drabužių medžiaga yra fantastiška. Pasiuvimas – tobulas. Aš tikrai labai mėgstų Audimą ir tikiu, kad nešiosiu šią aprangą ilgai. Tiesa, dar užmačiau nerealias pavasarines striukytes, kurioms dabar irgi akcija. Tiksliau aš jau buvau nusižiūrėjusi nuo praeivių. Po to apžiūrėjau parduotuvėje ir man dabar jos labai reikia. Velniai rautų :/


Žodžiu dabar įsigijus aprangą ir kedus bus nuodemė nesportuoti. O sportuoti reikia, nes lašiakai jau bado akis. aš vieną dieną peržiūrėjau savo senas nuotraukas ir man pasidarė žiauriai liūdna dėl to, kad ankščiau mano antakiai buvo baisūs, bet buvau labai kūda. Žodžiu, kodėl negaliu būti tobula? :D Nors, galiu, reikia sportuoti! 

Ar jums įdomūs tokie įrašai? O gal tokie random pirkiniai jūsų nedomina ir man geriau rašyti tik apie kosmetiką? :) Beje, kosmetikos įrašas bus kaip priklauso, rytoj :) 

No comments:

Post a Comment